  • Data: 2004-05-25 20:32:03
    Temat: Re: Zatrudnienie na czarno
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Zbynek Ltd. napisał:
    > To uwazasz, ze pokorna owca ma dac sie wykorzystywac az do
    > smierci z wycienczenia. Tak to rozumiem.

    Uważam, że rynek kształtują dawcy i biorcy - także rynek pracy.
    Z tego co napisałeś później nie wynika byś był zatrudniony na czarno
    co napisałeś w temacie.
    I jak dla mnie osoba, która godzi się na takie warunki, które
    uważa za przestępcze, jest takim samym przestępcą jak ten
    pracodawca i tak samo powinna odpowiadać - solidarnie.
    Bo i Ty i pracodawca niszczycie rynek pracy - on proponując takie
    warunki a Ty je przyjmując. Ba! Nie tylko psujesz rynek, ale jeszcze
    doprowadzasz do upadku firmy, gdzie ludzie godnie pracują.

    A gdyby to ode mnie zależało to praca fraje... upss.. wolontariacka
    byłaby zakazana bo za każdą pracę należy się zapłata.

    Reasumując nadal podtrzymuję swoją propozycję byś w swoim CV umieścił
    jako osiągnięcie punkt podpierdolenie pracodawcy za 16 godzinne wykorzystywanie
    się w pracy.
    Pozwoli Ci to uniknąć zetknięcia się z innymi złodziejskimi pracodawcami, którzy
    chcieliby wykorzystać Ciebie i Twoją wrodzoną miękkość i niezdolność do
    powiedzenia NIE.

    > Ktos kto publicznie grozi ludziom pobiciem, smiercia, nasyla
    > wynajetych zbirow jeszcze ma czelnosc upominac innych, ze
    > postepuja zgodnie z prawem. Coz tu dodac oprocz ponizszego linku:
    > http://www.raf256.com/arnold/
    > Wszak to o tobie, prawda?

    Nie. To nie o mnie. To postać urojna w koszmarach Rafała Maja, choć fakt, że to
    rojenie spersonifikował w mojej osobie.

    Ale przecież tylko debil dający łatwo nakręcać sobie makaron na uszy potrafiłby
    uwierzyć w zamieszczony tam stek bredni, propagandy i jadu, prawda?

    I żeby było jasne - ja widzę u Ciebie żałosną i nieskuteczną chęć dania mi
    kuksańca a nie debilizm.

    Arek

    --
    http://www.elita.pl/arek