  • Data: 2003-05-02 11:40:11
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralnosci - wzor
    Od: "Pussy" <i...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Zaświadczenie o niekaralności jest drukiem, który należy wypełnić na miejscu
    (bo tylko tam można dostać go), wypełnia się poszczególne rubryki z
    pytaniami lub nalezy podac jakieś dane, przykleja się znaczek opłaty sądowe
    (kiedyś to 50 zł, obecnie nie wiem ile) i podaje się wraz z dowodem
    osobistym do okienka, w którym pani sprawdza w komputerowej bazie danych,
    czy pan figuruje w rejestrze skazanych cxzy nie i przybija pieczątki
    ewentualnie o niekaralnośći. Zaswiadczenie nie ma żaqdnych hologramów, ale
    tylko w Rejestrze Skazanych można dostać pieczątkę o niekaralnośći. Nie ma
    raczej możliwości podrobienia takiego zaświadczenia. Pozdrawiam