  • 1. Data: 2006-05-18 13:00:54
    Temat: Zaświadczenie o niekaralności - prośba
    Od: "Rafał" <a...@o...pl>

    Chciałem prosić o porade. Potrzebuje zaświadczenia o niekaralności.
    Jakieś 7 lat lemu w 1999, zostałem złapany na chodowli konopia indyjskiego.
    Miałem wtedy 16 lat. Sąd zarządził roczną kuratele rodziców.
    Czy kwalifikuje się do zaświadczenia o niekaralności??
    Czy sprawa się przedawniła ??

    Dziękuje za pomoc

  • 2. Data: 2006-05-18 13:12:53
    Temat: Re: Zaświadczenie o niekaralności - prośba
    Od: "Michał" <d...@g...pl>

    > Czy sprawa się przedawniła ??

    jest jakiś okres po którym "akta" są czyszczone, nie powiem Ci jednak
    jaki jest to okres.

  • 3. Data: 2006-05-18 13:21:38
    Od: pm<e...@o...pl>

    powiem ci z autopsji: kilka lat temu na poczatku studiow z glupoty i czesciowej
    niewiedzy nielegalnie przekroczylem podwojnie granice panstwa, dostalem
    niewielka grzywne i zawias na bodajze 2 lata; sedzia (strasznie zabawny zreszta)
    swierdzil jesli "nic nie wywine w ciagu tych dwoch lat to wpis o tym zdarzeniu
    zniknie po roku od zakonczenia kary", nie wiem czy tak faktycznie jest i tez nie
    wiem czy nie ma na to wplywu kwalifikacja czynu, moj zostal okreslony jako czyn
    o niewielkiej szkodliwosci spolecznej;)

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2006-05-18 13:28:52
    Od: Stasio Podróżnik <B...@o...pl>

    Rafał napisał(a):

    > Czy sprawa się przedawniła ??

    Nie, bo przecież sprawa sądowa była.

    HINT => zatarcie skazania zielarzu.

    --
    |______ Stasio Podróżnik
    o/________\o PMS: 525tds E34 PRRC : RCI2950+LINCOLN+AT 71 Magnum

  • 5. Data: 2006-05-18 13:41:27
    Od: "Rafał" <a...@o...pl>

    Dzięki wielkie wszystkim za pomoc ;)

    Zdroofka

  • 6. Data: 2006-05-18 16:55:04
    Od: "Cezar" <c...@i...pl>

> [...]
    > Miałem wtedy 16 lat. Sąd zarządził roczną kuratele rodziców.
    > Czy kwalifikuje się do zaświadczenia o niekaralności??

    Jestes czysty jak seksualna przeszlosc Najswietszej Panienki.
    Nie odpowiadales z ustawy karnej tylko na zasadach dla nielatow i nie
    wymierzyli poprawczaka, wiec karta karna byla i jest czysta. Zatem jesli
    pojdziesz po zaswiadczenie o niekaralnosci to zobaczysz na nim stempel "Nie
    figuruje".

    Cezar

  • 7. Data: 2006-05-18 19:58:15
    Od: "SDD" <s...@t...wszechwiedza.pl>

    Użytkownik "Rafał" <a...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Miałem wtedy 16 lat. Sąd zarządził roczną kuratele rodziców.

    Hehe - nie wiedzialem, ze sa takie kary :)
    Na czym polega taka kuratela?

    Pozdrawiam
    SDD

  • 8. Data: 2006-05-18 20:38:41
    Od: KrzysiekPP <jimi@_FALSE_.ceti.pl>

    > Na czym polega taka kuratela?

    Musiał się meldowac w domu raz w tygodniu :)

    --
    Krzysiek, Krakow

  • 9. Data: 2006-05-19 00:03:57
    Od: "Rafał" <a...@o...pl>

    Hehe, w zasadzie to rodzice musieli pisać raz na jakiś czas pismo do kuratora
    coś w stylu raportu jak się zachowuje :) ach te błędy młodości :)

    Dzięki wszystkim za posty :)

  • 10. Data: 2006-05-19 08:07:23
    Od: "SKY" <s...@o...pl>

    on mial sprawe w sadzie dla nieletnich a nie wydziale karnym czy grodzkim.
    one stosuja tylko srodki wychowawcze zamiast karnych.
    podlega sie pod nie bodajze do ukonczenia 17 roku zycia, bo potem to juz sprawy
    karne normalnie przed sadem zwyklym lecą.
    a maksymalnym "srodkiem wychowawczym" jest poprawczak, a wczesniej kurator
    sadowy i takie tam pierdoly :)

    sam mialem taka sprawe kiedys o wlamanie do sklepu - ale nic mi nie
    odowodnili :)

    pozdrawiam