  • 11. Data: 2005-01-14 23:24:00
    Temat: Re: Zastraszanie
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    ---
    masz problemy miłosne?
    nie potrafisz zinterpretować snów?
    wiem czego potrzebujesz ....
    ..... milosc.cpp.g5.pl
    Użytkownik "Robert Tomasik" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:cs9307$5ac$3@inews.gazeta.pl...
    > Użytkownik "Przemek R."
    pl> napisał w
    wiadomości

    > A mógł byś ewentualnie przytoczyć odpowiedni artykół do tego szantażu.
    Bo
    > mam kilka pomysłów kwalifikacji, ale żaden nie jest szantażem.

    rzeczywiscie jak ten powalony gowniarz trool leszek czerpie w tym zakresie
    wiedze z tvn,
    ale mam powod, byla niedanwo dyskusja na temat w 11, otoz czytajac strone
    w11.onet.pl
    nabiera sie watpliwosci co do nieoprawdziwosci tego programu.

    poszukam przepisow dotyczacych szantazu i na pewno zapodam na grupie.
    Jezeli nie znajde.. coz .. tvn tak jak leszek wyladuje w sadzie..
    Debila z siebie nie dam robic..

    P.

  • 12. Data: 2005-01-14 23:56:04
    Od: "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl>

    Leszek wrote:
    > wiadomości news:cs9307$5ac$3@inews.gazeta.pl...

    > Nie żartuj. On wiedzę czerpie z TVN-u ;))

    W przeciwienstwie do trolusia lesia, ktory czerpie z rynsztoka plynacego
    pod zamieszkiwanym przez niego mostem (a raczej kladka, takiemu debilowi
    to nawet mostu powierzyc nie mozna):P

    Marek

  • 13. Data: 2005-01-15 09:29:30
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "Marek K" <m...@o...kappa.com.pl> napisał w wiadomości

    > W przeciwienstwie do trolusia lesia, ktory czerpie z rynsztoka plynacego
    > pod zamieszkiwanym przez niego mostem (a raczej kladka, takiemu debilowi
    > to nawet mostu powierzyc nie mozna):P

    Sądząc po poście, jego autor ma straszny deficyt intelektualny.
    Napisałeś coś , kiedyś sensownego na tej grupie??

  • 14. Data: 2005-01-15 14:01:23
    Od: "Przemek R." <p...@p...onet.pl>

    > poszukam przepisow dotyczacych szantazu i na pewno zapodam na grupie.
    > Jezeli nie znajde.. coz .. tvn tak jak leszek wyladuje w sadzie..
    > Debila z siebie nie dam robic..

    tak swoja droga, zalozmy ze to co tvn w w11 podaje to brednie. Czy polskie
    prawo zabrania podawac w tv nieprawdziwe informacje? W przypadku tego
    programu nie ma notki ze jest serial, malo tego na stronie w11 sa zyciorysy
    osob prowadzacych sledztwo w tym prokuratora.
    Wiele razy miowiono tam o szntazu i o tym ze jest karalny. I teraz
    ktos by zlozyl doniesienie na Pana X za szantazowanie. Jezeli
    nie ma prawa zakazujacego szantazowania to Pan Y ktory zostal oskarzony
    moze zemscic sie na Panu X za pomowienie. Czy i tvn w takim przypadku
    by moglo za to odpowiadac, bo to przeciez oni podaja takie informacje ?

    P.

  • 15. Data: 2005-01-15 14:03:29
    Od: "Przemek R." <p...@p...onet.pl>

    > Sądząc po poście, jego autor ma straszny deficyt intelektualny.
    > Napisałeś coś , kiedyś sensownego na tej grupie??

    teraz zes prawdopodobnie rozj. wiekszosc grupowiczow.
    Podaj mi przyglupie w procentach ilosc przez Ciebie
    napisanych sensownych postow.

    P.

  • 16. Data: 2005-01-15 22:19:20
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "Przemek R." <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > teraz zes prawdopodobnie rozj. wiekszosc grupowiczow.
    > Podaj mi przyglupie w procentach ilosc przez Ciebie
    > napisanych sensownych postow.

    0,0 %

    --
    SQLwysyn