  • 1. Data: 2009-03-21 22:14:01
    Temat: Zaskarżenie administratora bloku
    Od: Szymonias <S...@g...com>

    Witam,

    jak najszybciej i najskuteczniej można zaskarżyć administratora
    budynku, który nie dopełnił swoich obowiązków, w wyniku czego spłonęło
    mieszkanie?
    Rzecz działa się w bloku, w którym stwierdził obecność dymu, ale przez
    5 godzin drań nie wezwał straży pożarnej, bo usilnie chciał znaleźć
    źródło dymu sam. Jak odnalazł się lokator (wrócił z pracy), u którego
    pożar powstał, można było już tylko dogasić pozostałe szczątki
    dobytku.
    Dodatkowo wyszło na jaw, że ktoś nieuprawniony grzebał w głównej
    rozdzielni, w wyniku czego poszedł na cały pion prąd 380V, stąd główna
    przyczyna pożaru.

    Pozdrawiam,

    Szymon

  • 2. Data: 2009-03-22 01:13:50
    Temat: Re: Zaskarżenie administratora bloku
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Szymonias" <S...@g...com> napisał w wiadomości
    h.googlegroups.com...
    > Witam,
    > jak najszybciej i najskuteczniej można zaskarżyć administratora
    > budynku, który nie dopełnił swoich obowiązków, w wyniku czego spłonęło
    > mieszkanie?

    Złożyć stosowne zawiadomienie o przestępstwie organom ścigania. Po pierwsze
    polegającym na spowodowaniu zagrożenia dla życia i zdrowia, oraz mienia w
    znacznych rozmiarach poprzez nie wezwanie straży pożarnej - spłonęło jedno
    mieszkanie, ale przecież mogło realnie więcej.

    Po drugie najprawdopodobniej - z tego co piszesz - doszło do wykroczenia z
    art. 70 kw - czyli grzebania w tej skrzynce przez osobę nieuprawnioną.

  • 3. Data: 2009-03-22 01:37:04
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Robert Tomasik pisze:
> [...]
    >
    > Po drugie najprawdopodobniej - z tego co piszesz - doszło do wykroczenia z
    > art. 70 kw - czyli grzebania w tej skrzynce przez osobę nieuprawnioną.

    Jeśli wygra sprawę ze spółdzielnią to będzie wielki cud. Ze spółdzielnią
    osiedla, na której mieszkam nie wygrałby (mają swoich ludzi powsadzanych
    wszędzie - to jest wielka mafia).

    --
    animka

  • 4. Data: 2009-03-22 07:35:27
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli wygra sprawę ze spółdzielnią to będzie wielki cud. Ze spółdzielnią
    > osiedla, na której mieszkam nie wygrałby (mają swoich ludzi powsadzanych
    > wszędzie - to jest wielka mafia).

    Masz manie przesladowcza?

    --
    SQLwysyn
    sqlwysyn.blog.onet.pl

  • 5. Data: 2009-03-22 11:12:38
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    SQLwysyn wrote:

    > Masz manie przesladowcza?

    prześladowczą i niemozności

  • 6. Data: 2009-03-22 11:40:49
    Od: k0m0r <k...@w...pl>

    On 22 Mar, 02:37, animka <a...@t...nie.ja.wp.pl> wrote:

    > Jeśli wygra sprawę ze spółdzielnią to będzie wielki cud. Ze spółdzielnią
    > osiedla, na której mieszkam nie wygrałby (mają swoich ludzi powsadzanych
    > wszędzie - to jest wielka mafia).

    O żesz, to animka dotarła nawet na pl.soc.prawo?
    Serdecznie Wam współczuję :)

  • 7. Data: 2009-03-22 11:41:05
    Od: k0m0r <k...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-03-22 12:02:10
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    k0m0r wrote:

    > O żesz, to animka dotarła nawet na pl.soc.prawo?
    > Serdecznie Wam współczuję :)

    a gdzie jeszcze bywa? nie chciało mi się googlać.
    chetnie zapoznam się z tą dziwną postacią.

  • 9. Data: 2009-03-22 12:26:19
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net>

    Dnia 22.03.2009 k0m0r <k...@w...pl> napisał/a:
    > O żesz, to animka dotarła nawet na pl.soc.prawo?
    > Serdecznie Wam współczuję :)

    Aha. Pojawili się agenci spółdzielni.

    --
    Marcin

  • 10. Data: 2009-03-22 18:29:40
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    > a gdzie jeszcze bywa? nie chciało mi się googlać.
    > chetnie zapoznam się z tą dziwną postacią.

    Ja pogooglałem: ;-)

    pl.comp.pecet
    pl.regionalne.warszawa
    pl.soc.prawo
    pl.biznes.banki
    ms-news.pl.windowsxp
    pl.sci.medycyna
    pl.comp.os.ms-windows.winnt
    pl.listserv.chomor-l
    pl.misc.telefonia.gsm
    pl.praca.dyskusje
    alt.pl.mozilla
    pl.soc.prawo.podatki
    pl.comp.sieci

    Pojawiła się 26 Wrz 2007 11:00

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Komputer służy do tego aby ułatwić Ci pracę