  • 21. Data: 2009-03-22 21:42:20
    Temat: Re: Zaskarżenie administratora bloku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Marcin J. Kowalczyk wrote:

    > w pl.* ? :>

    Sie czepiasz.
    To tylko trzy lata różnicy.

  • 22. Data: 2009-03-22 21:53:55
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > to może czas przejść na emeryturę?

    Robię Ci konkurencję, bo wytykam twoje złe porady i dlatego, prawda?
    Każdy kiedyś przejdzie na emeryturę. To nie grzech.

    --
    animka

  • 23. Data: 2009-03-22 23:39:33
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Robię Ci konkurencję, bo wytykam twoje złe porady i dlatego, prawda?

    Ty naprawdę nie widzisz, że się błaźnisz?
    Nie jesteś mi w stanie niczego wytknąć bo jesteś zielona jak nowy listek
    na wiosnę. Przejrzałem parę grup i w zasadzie na każdej uchodzisz za
    grupową maskotkę. Co do konkurencji to brakuje tu fachowców, więc masz
    szansę się wykazać. Czas start.

  • 24. Data: 2009-03-23 14:14:10
    Od: "Andrzej_K" <n...@b...tak.pl>

    Czyli "google" kłamią? - http://tinyurl.com/cljatb

    http://tinyurl.com/cy7954

    --
    Pozdrawiam - Andrzej_K.
    "Bezpieczniej jest mieć ptaka w ręku niż nad głową."

  • 25. Data: 2009-03-23 15:12:31
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej_K wrote:
    > Użytkownik "animka" <a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości

    > Czyli "google" kłamią? - http://tinyurl.com/cljatb
    >
    > http://tinyurl.com/cy7954

    i oczywiscie fachowosc porad aż powala.

  • 26. Data: 2009-03-24 19:55:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej_K pisze:

    > http://tinyurl.com/cy7954

    Może szukaj sobie po IP modemu i IP z kablowki jak taki ciekawy jesteś.

    --
    animka