  • 11. Data: 2009-03-22 19:01:24
    Temat: Re: Zaskarżenie administratora bloku
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Andrzej_K wrote:

    > Ja pogooglałem: ;-)
    >
    > pl.comp.pecet
    > pl.regionalne.warszawa
    > pl.soc.prawo
    > pl.biznes.banki
    > ms-news.pl.windowsxp
    > pl.sci.medycyna
    > pl.comp.os.ms-windows.winnt
    > pl.listserv.chomor-l
    > pl.misc.telefonia.gsm
    > pl.praca.dyskusje
    > alt.pl.mozilla
    > pl.soc.prawo.podatki
    > pl.comp.sieci
    >
    > Pojawiła się 26 Wrz 2007 11:00

    o rany, ale mieszanka wybuchowa, komputery, medycyna i dzieci.
    Aż się boję czytać, żeby się nie dowiedzieć, że komputer to diabelski
    wynalazek, choroby leczy się zdrowaśkami, a dzieci to sam już nie wiem.

  • 12. Data: 2009-03-22 20:37:09
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Marcin Debowski pisze:

    > Aha. Pojawili się agenci spółdzielni.

    Tak, tą grupę czyta też taki jeden człowiek, który był hydraulikiem a
    teraz jest kierownikiem administracji.
    Nawsadzał swoich wujków i znajomych do pracy w administracji. Wiadomo, co
    nowy kierownik, to nowi pracownicy.

    --
    animka

  • 13. Data: 2009-03-22 20:38:47
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Andrzej_K pisze:

    > Pojawiła się 26 Wrz 2007 11:00

    Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
    Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

    --
    animka

  • 14. Data: 2009-03-22 20:40:49
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    witek pisze:

    > o rany, ale mieszanka wybuchowa, komputery, medycyna i dzieci.
    > Aż się boję czytać, żeby się nie dowiedzieć, że komputer to diabelski
    > wynalazek, choroby leczy się zdrowaśkami, a dzieci to sam już nie wiem.

    Pewnie z kimś innym Ci się pomyliło "wielki domowy znawco prawa" pożal się
    Boże.
    Nie czytam grup o dzieciach.

    --
    animka

  • 15. Data: 2009-03-22 20:43:50
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Jacek Skowroński pisze:

    > Dopisz jeszcze pl.soc.edukacja.szkola, pl.soc.edukacja, pl.news.czytniki i
    > pl.hum.polszczyzna.

    Do dupy szukaczem i detektywem jesteś. Podaj linki!!!
    Na pl.soc.edukacja.szkola, pl.soc.edukacja i pl.hum.polszczyzna nie piszę,
    nawet nie czytam tego.
    Odziedziczyleś magiel po swojej mamusi na tej swojej wsi?

    --
    animka

  • 16. Data: 2009-03-22 20:49:51
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
    > Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

    to może czas przejść na emeryturę?

  • 17. Data: 2009-03-22 20:51:15
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Pewnie z kimś innym Ci się pomyliło "wielki domowy znawco prawa" pożal
    > się Boże.
    > Nie czytam grup o dzieciach.

    Och. Twoje porady mają tak wielką wartość, że po prostu szczęka opada.
    Powinnaś nawet własną grupę założyć. alt.pl.porady_sierotki_babuni.

  • 18. Data: 2009-03-22 20:52:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Tak, tą grupę czyta też taki jeden człowiek, który był hydraulikiem a
    > teraz jest kierownikiem administracji.
    > Nawsadzał swoich wujków i znajomych do pracy w administracji. Wiadomo,
    > co nowy kierownik, to nowi pracownicy.

    Mafia! jak nic. Zapisz się do PIS. Zrobisz kariere jak Jola Rutowicz.

  • 19. Data: 2009-03-22 21:01:06
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    animka wrote:

    > Do dupy szukaczem i detektywem jesteś. Podaj linki!!!
    > Na pl.soc.edukacja.szkola, pl.soc.edukacja i pl.hum.polszczyzna nie
    > piszę, nawet nie czytam tego.
    > Odziedziczyleś magiel po swojej mamusi na tej swojej wsi?

    No i dobrze, że nie piszesz. Mają z ciebie wystarczająco pocieszny
    kabaret na pozostałych grupach.

  • 20. Data: 2009-03-22 21:34:04
    Od: "Marcin J. Kowalczyk" <k...@k...kom>

    animka pisze:

    > Pewnie Ty zacząłeś się popisywać od tego dnia.
    > Ja czytam grupy i pisze od 17 lat.

    w pl.* ? :>