  • 1. Data: 2009-03-21 06:55:34
    Temat: Upadlosc Konsumencka - Wasze opinie
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Witam
    Podobno w marcu pownna wejsc w zycie ustawa o upadlosci konsumenckiej( a
    moze juz weszla?).Co o niej sadzicie?Jakie sa za i przeciw?

  • 2. Data: 2009-03-21 09:44:10
    Temat: Re: Upadlosc Konsumencka - Wasze opinie
    Od: ">>Galeon<<" <b...@p...pl>

    henk pisze:
    > Witam
    > Podobno w marcu pownna wejsc w zycie ustawa o upadlosci konsumenckiej( a
    > moze juz weszla?).Co o niej sadzicie?Jakie sa za i przeciw?

    mysle ze nigdy nie dostaniesz kredytu, albo bedziesz musial jako
    poreczycieli podac cala swoja rodzine

  • 3. Data: 2009-03-21 09:56:41
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    > mysle ze nigdy nie dostaniesz kredytu, albo bedziesz musial jako
    > poreczycieli podac cala swoja rodzine

    Albo wykazać się majątkiem w celu zabezpieczenia spłaty. Będzie tak
    jak w firmach, które przecież upaść mogą: goła firma kredytu nie
    dostanie, trzeba wykazać się odpowiednim majątkiem. Teraz konsumenci
    dostają kredyt "na ładne oczy", bo mają pracę i bank wierzy, że przez
    kilkadziesiąt kolejnych lat kredyt będzie spłacany.

    --
    Liwiusz

  • 4. Data: 2009-03-22 08:45:24
    Od: "henk" <h...@i...pl>

    Nie o branie kredytu mi chodzilo:)
    Daleki jestem od tego.Chcialem poznac mechanizm dzialania tej ustawy.Co ze
    starymi dlugami w bankach jesli nei posiada sie kompletnei majatku i nei ma
    pracy ? I kiedy ustawa zacznie funkcjonowac prawnie, bo ma wejsc, ma wejsc i
    jakos nic nie slychac...

  • 5. Data: 2009-03-22 20:32:41
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    henk pisze:
> [...]
    > pracy ? I kiedy ustawa zacznie funkcjonowac prawnie, bo ma wejsc, ma wejsc i

    Tu sobie poczytaj:
    http://www.gazetaprawna.pl/szukaj/?c=1&q=Upad%C5%82o
    %C5%9B%C4%87+konsumencka

    --