    From: "v-raptor" <v...@v...vr>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapytanie
    Date: Wed, 8 Dec 2004 20:35:32 +0100

    Użytkownik "kazimierz" <2...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:cp7dcq$giu$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > tę sprawę jako czyn z art. 284 $1kk

    Art. 284. § 1. Kto przywłaszcza sobie cudzą rzecz ruchomą lub prawo
    majątkowe,
    podlega karze pozbawienia wolności do lat 3.

    .Po miesiącu przysłała zawiadomienie o
    > odmowie wszczęcia dochodzenia. Następnie po dwóch prawie m-cach otrzymałem
    > informację o przekazaniu sprawy do Sądu Rejonowego, wydz.Grodzki przeciwko
    > sprawcy z art119$1 kw na moją szkodę.

    Art. 119. § 1. Kto kradnie lub przywłaszcza sobie cudzą rzecz ruchomą,
    jeżeli jej wartość nie przekracza 250 złotych,
    podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.

    > Czy ktoś obeznany z paragrafami mógłby wjaśnić mi bliżej o co chodzi?

    w trakcie przeprowadzenia czynnosci wyjasniajacych zmienila sie kwalifikacja
    prawna czynu ze wzgledu na to iz suma przywlaszczonych pieniedzy byla
    mniejsza niz 250 zl wiec jest to wykroczenie