eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-24 21:50:48
    Temat: Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: <w...@c...3miasto.net> szukaj wiadomości tego autora

    Przepraszam za poprzedni post bez treści.

    > Musza najpierw udowodnic Twoja wine.
    > Bo opowiadania ze, Ty wywylales wirusy z Twojego
    > konta jest zadnym dowodem. Tak mozna powiedziec
    > o kazdym. Zas udowodnic to - nie jest takie proste.

    > Tak na marginesie.
    > Wirusy to zajecie dla admina a nie dla usera.

    to zależy od umowy.

    Generalnie wirus z punktu widzenia usługodawcy jest mailem tak samo jak
    cokolwiek innego.

    To że np. ja mam w ofercie usuwanie wirusów i spamów (NA WYRAŹNE życzenie
    klienta) to jest sprawa dodatkowa.

    Jeśli byłbym klientem jakiegoś operatora i miał tam skrzynkę pocztową którą
    bez mojej wiedzy przetwarzałby operator w jakiś sposób zmieniając zawartość (w tym
    odwirusowywanie) - byłoby to bezprawie.

    > problem? Nawet dla adminow. A co dopiero dla
    > klienta, ktory nie musi byc informatykiem.

    Dlatego klient nie powinien używać oprogramowania nad którym nie potrafi
    zapanować a jednocześnie jego producent nie ponosi żadnej odpowiedzialności