eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Data: 2004-03-24 22:38:29
    Temat: Re: [ot] Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
    Od: "MrRoger" <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Uzytkownik w...@c...3miasto.net, legitymujący sie adresem e-mail
    w...@c...3miasto.net napisał(a):

    > dyskusja schodzi OT. to że zwykle Ci co robią śmietnik to windowsiarze
    > jest fakt
    Hmm, aż się musiałem odezwać- a dlaczego Waszym szanownym zdaniem
    windoziarze robią ten "śmietnik" zgodzę się, że jest to powodowane przez
    szereg (łańcuch) powiązanych ze soba czynności, ale nie przez jednostkę
    która ma tak prawde mówiąc wybór równy 0.
    -W szkołach uczą czego- Windowsa
    -Kupując w sklepie kompa co sprzedawca pcha- Winde
    -Chodząc na kursy np arkuszy kalkulacyjnych w jakim srodowisku pracują?
    WINDOWZ
    Itd itd itd itd mozna to wymieniac w nieskończoność; więc nie dziwmy sie
    że 90% wirusów jest pisanych z przeznaczeniam dla M$, że 90% jak to
    zwiecie uzyszkodników to WINDOWSIARZE bo on jest wszech obecny i mało kto
    ma możliwośc uzywania innego systemu.
    Ja osobiście używam pingwina i windowz, ale przeważnie softu Gatesa-
    dlaczego? Bo u mnie w domu nikt więcej nie zna pingwinka na tyle by sobie
    z nim poradzić więc co robią- rozsyłaja bakcyle po Świcie i zapychają
    łącza <rotfl>
    Dziwnie Pan w...@c...3miasto.net wypowiada sie o nich, czy to ich
    wina że uzywają tego co uzywają?
    Większośc z tych tak zwanych użyszkodników nawet nie ma pojęcia co to jest
    system operacyjny i że można miec inny niz windows :o( Smutna polska
    rzeczywistość...
    Jak do tej pory spotykam sie z określeniem marki komputera przez podanie
    mi nazwy np. zczytanej z monitora (CTX, Sony czy cus innego)

    Daje słowo juz nie zaśmiecać i nie zwalniać światłowodów światowej sieci
    teleinformatycznej swoimi postami w tym wątku; pozdrawiam

    --
    MrRoger