eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoZaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania › Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego poinformowania
  • Date: Wed, 24 Mar 2004 16:09:31 +0100
    From: Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki <p...@p...name>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zaprzestanie swiadczenia uslug internetowych bez uprzedniego
    poinformowania

    On 3/24/2004 3:20 PM, Mariusz Wozniak wrote :
    > Użytkownik "WOJSAL" <w...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie konta, tylko komputera. A emailowe skanery antywirusowe sa zazwyczaj po
    > stronie serwera smtp. Jak wiadomo, dzisiejsze wirusy maja wlasne silniki smtp i
    > wysylaja sie z pominieciem serwerow smtp sieci macierzystej. Powiedz mi, w jaki
    > sposob mozna odciac zalew wirusow z konkretnej maszyny, inaczej niz odcinajac
    > ta maszyne natychmiast od sieci?

    Redirect portu 25 na własny serwer SMTP z programem antywirusowym?
    Całkowita blokada portu 25? Są sposoby.

    A odnośnie pytania rozpoczynającego ten wątek, to oczywiście, zależy to
    od tego co zostało zawarte w umowie.

    --
    Przemyslaw 'Pshemekan' Plaskowicki
    It is the duty of every citizen according to his best capacities to give