  • 1. Data: 2009-04-09 06:18:33
    Temat: Zapis w neostradzie a moja sytuacja
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Witam, mam u siebie włączoną usługę nesotrada.
    Ze strony www
    "Twoja umowa na korzystanie z usługi neostrada została zawarta
    6.05.2008 r. i wygasa 14.05.2009 r."
    Dziś jest 9.04 czy jest jeszcze mozliwość wypowiedzenia umowy?
    Zgodnie §10 pkt 3 regulaminu neostrady

    "Umowa na czas określony uważana będzie za przedłużoną na czas nieokreślony,
    o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie co najmniej 30
    dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta."

  • 2. Data: 2009-04-09 06:33:54
    Temat: Re: Zapis w neostradzie a moja sytuacja
    Od: "Easy" <e...@o...nospam.org>

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > co najmniej 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta."

    spokojnie jest.
    w praktyce ten punkt oznacza ze od dnia 14.05.2009 a dokładniej od konca
    maja ( bo u nich okresy liczy sie na koniec miesiaca) Twoja umowa jest
    bezerminowa, co w praktyce oznacza, że możesz ja wypowiedziec w każdej
    chwili ze skutkiem na koniec miesiąca następnego po dniu złozenia
    wypowiedzenia. Jesli wypowiedzenie złożysz np. dzis, to skutkować będzie na
    dzień 31 maja. Co więcej jeśli zrobisz to np 28 kwietnia, to też będzie
    skutkowało na dzień 31 maja.

  • 3. Data: 2009-04-09 08:06:12
    Od: "Grzegorz" <g...@o...pl>

    Jak to?
    Wypowiem w terminie i pozniej bede jeszcze za niego placil bo jest
    promocyjny?

  • 4. Data: 2009-04-09 08:08:49
    Od: Pietia <n...@n...pl>

    Grzegorz pisze:
    > "Twoja umowa na korzystanie z usługi neostrada została zawarta
    > 6.05.2008 r. i wygasa 14.05.2009 r."
    > Dziś jest 9.04 czy jest jeszcze mozliwość wypowiedzenia umowy?

    Wypowiedziec mozesz ale umowa rozwiaze sie dopiero z konciem maja. Co
    wiecej za kazdy miesiac po terminie 14.05.2009 bedziesz placic normalne
    stawki za neostrade bo abonament w okresie umowy abonament jest
    "promocyjny".

    --
    Pietia

  • 5. Data: 2009-04-09 08:17:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Easy e...@o...nospam.org ...

> [...]
    > to skutkować będzie na dzień 31 maja. Co więcej jeśli zrobisz to np 28
    > kwietnia, to też będzie skutkowało na dzień 31 maja.

    co to znaczy: u nich sie liczy na koniec miesiaca? Jak wypowie 13.04 i
    napisze ze wypiada z dniam knca umowy czyli 14.05 to tak maja wylaczyc i
    koniec.

  • 6. Data: 2009-04-09 08:29:38
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> wrote:

    > co to znaczy: u nich sie liczy na koniec miesiaca? Jak wypowie 13.04 i
    > napisze ze wypiada z dniam knca umowy czyli 14.05 to tak maja wylaczyc i
    > koniec.

    Pewnie w umowie jest cos typu , 'obowiazuje miesieczny okres wypowiedzenia
    ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego'.

    a.

  • 7. Data: 2009-04-09 09:38:33
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail w...@a...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pewnie w umowie jest cos typu , 'obowiazuje miesieczny okres
    > wypowiedzenia ze skutkiem na koniec okresu rozliczeniowego'.

    no tak, ale TP juz chyba od dawien dawna nie ma okresów rozliczeniowych
    rownych miesiacom kalendarzowym?

    Akt urodzenia kobiety jest zawsze starszy od niej

  • 8. Data: 2009-04-10 06:42:16
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "Easy" <e...@o...nospam.org> napisał w wiadomości

> [...]
    > na dzień 31 maja. Co więcej jeśli zrobisz to np 28 kwietnia, to też będzie

    Umowa na czas określony obowiązuje go dokładnie do 14 maja. Jak nie wypowie
    przed 14 marca, (30dni prazed zakończeniem) to mu przedłużą na czas
    nieokreślony. Oczywiście po wyższej cenie. Przed czternastym marca musi
    złożyc wypowiedzenie, wyłączą od 15 maja. Gdy nie złoży wypowiedzenia i
    umowa przejdzie na czas nieokreślony, to wtedy wypowiedzenie skutkuje na
    koniec przyszłego miesiąca. Np. złożone 7 maja, skutkuje na koniec czerwca.

    wiatrak

  • 9. Data: 2009-04-10 06:46:07
    Od: "wiatrak" <w...@y...pl>

    Użytkownik "wiatrak" <w...@y...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > i umowa przejdzie na czas nieokreślony, to wtedy wypowiedzenie skutkuje na
    > koniec przyszłego miesiąca. Np. złożone 7 maja, skutkuje na koniec

    Tfu. Oczywiście musi złożyć wypowiedzenie przed 14 kwietnia!!!!!!!

    wiatrak

  • 10. Data: 2009-04-10 11:17:27
    Od: Tapatik <t...@b...adresu>

    Użytkownik Budzik napisał:

    > co to znaczy: u nich sie liczy na koniec miesiaca? Jak wypowie 13.04 i
    > napisze ze wypiada z dniam knca umowy czyli 14.05 to tak maja wylaczyc i
    > koniec.

    Spotkałem się z sytuacją, że zaokrąglają do pełnego miesiąca, ale
    podstawy prawnej nie podali.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik