    From: "Easy" <e...@o...nospam.org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zapis w neostradzie a moja sytuacja
    Date: Thu, 9 Apr 2009 08:33:54 +0200

    Użytkownik "Grzegorz" <g...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:grk57m$j85$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam, mam u siebie włączoną usługę nesotrada.
    > Ze strony www
    > "Twoja umowa na korzystanie z usługi neostrada została zawarta
    > 6.05.2008 r. i wygasa 14.05.2009 r."
    > Dziś jest 9.04 czy jest jeszcze mozliwość wypowiedzenia umowy?
    > Zgodnie §10 pkt 3 regulaminu neostrady
    >
    > "Umowa na czas określony uważana będzie za przedłużoną na czas
    > nieokreślony, o ile Abonent nie wyrazi innego oświadczenia woli w terminie
    > co najmniej 30 dni przed upływem okresu, na jaki Umowa została zawarta."

    spokojnie jest.
    w praktyce ten punkt oznacza ze od dnia 14.05.2009 a dokładniej od konca
    maja ( bo u nich okresy liczy sie na koniec miesiaca) Twoja umowa jest
    bezerminowa, co w praktyce oznacza, że możesz ja wypowiedziec w każdej
    chwili ze skutkiem na koniec miesiąca następnego po dniu złozenia
    wypowiedzenia. Jesli wypowiedzenie złożysz np. dzis, to skutkować będzie na
    dzień 31 maja. Co więcej jeśli zrobisz to np 28 kwietnia, to też będzie
    skutkowało na dzień 31 maja.