  • Data: 2004-06-13 15:13:48
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: "Radek" <r...@l...plniespamuj> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    kopi
    >było rozpowszechnionych.
    > jesli dobrze mysle to fajnie bo za studentow placi uczelnia
    > ale czy kazda uczelnie stac na rozdawanie licencji na prawo i lewo?
    >za licencję płaci uczelnia. licencja obejmuje prawo instalcji przez
    >studentów.
    >Nie na prawo i lewo, tylko dla swoich studentów.
    >
    > czy kazdy student moze wziac kazdy program i sobie go legalnie
    uzywac w
    > domu? (oczywiscie do celow edukacyjnych)
    >to zależy od licencji zakupionych przez uczelnię.
    efault.htm
    >800 USD na rok dla wydziału (kompuetery na wydziale, plus studenci do

    >domu) to chyba nie jest kosmiczna kwota.
    >na temat innego oprogramowania szukaj na stronie producenta.

    i jaki z tego moral ??

    jak sie chce to mozna byc legalnym , tylko trzeba troche checi i
    troche pieniedzy, chyba ze bazujemy na bezplatnym oprogramowaniu np.
    freeware to wystarcza tylko checi a jak sie dobrze poszuka i popatrzy
    jak widac na zalaczonych wyzej przykladach to nie trzeba duzo kasy.

    czy sie myle poilkj ?

    legalny.pl