  • Data: 2004-06-13 15:53:45
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Arek <a...@e...net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 2004-06-13 17:44, Daniel H. rzecze:
    > a jestem bardzo ciekawy czy w jego prywatnym komputerze,
    > nie ma i nigdy nie bylo oszukanych programow czy plikow

    Nie no co Ty - nawet legalnego divxa nie uświadczysz bo przecie ponoć divx to był
    kiedyś zerżnięty kodek :)

    Może i Twojej godności i Twoich praw nie naruszył - poza tym, że nazwał Cię
    złodziejem, ale złóżmy to na karb gorących emocji - natomiast moje tak.

    Dałem mu wielokrotnie szansę samodzielnego przedstawienia się - nie skorzystał.
    Za jakiś czas pewnie będzie jęczał jaki to on pokrzywdzony bo go jako kryminalistę
    wydalili z uczelni/pracy no i z samego USA z wilczym biletem :(

    No cóż - sam sobie wybrał los :(

    pozdrawiam
    Arek

    --