  • Data: 2004-06-13 00:50:55
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <cag6qb$84n$2@inews.gazeta.pl> poilkj napisał(a):

    > Zapytaj się brata ile godzin w miesiącu pracuje i jakie są koszty życia.
    > Wiesz w dwa dni przeciętny człowiek to tyle zarobi, ale z tych dwóch dni
    > 1.5 musi oddać, a pół mu zostaje.

    Oczywiście, ale to Zupełnie Inna Sprawa i nie wiem, czemu z nią
    wyjechałeś. ;) Jeśli już o tym, to zauważ, że w Polsce 24k zł
    miesięcznie (bo tyle to jest mniej-więcej w przeliczeniu) zarobi tylko
    ten, któremu w życiu się ułożyło zdecydowanie ponadprzeciętnie - ma
    wyjątkowe umiejętności, wyszedł mu biznes itp. To na ogół oczywiście
    jest okupione ciężką pracą, nie przeczę, ale ta praca to nie jest warunek
    wystarczający. A tam takie zarobki leżą w możliwościach przeciętnego
    człowieka, byle tylko chciał dużo zasuwać. W Polsce jeśli masz tylko chęć do
    pracy i nic poza tym, to zarobisz piątą albo dziesiątą część tej kasy. :)
    Zresztą Tobie tego chyba nie trzeba tłumaczyć, bo o ile pamiętam sam
    nadajesz z zagranicy ;)
    --
    Samotnik