  • Data: 2004-06-13 14:27:43
    Temat: Re: Zamiana OS typu OEM miedzy dwoma komputerami
    Od: poilkj <u...@d...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Daniel H. wrote:

    > no tak, ale z tego wynika, ze za kazda kopie trzeba placic,
    > "Każda instalacja i kopia oprogramowania musi być rejestrowana i uważana
    > jest za nową licencję."
    > licencja=zaplata? jak sie myle to mnie popraw.
    mylisz się
    nie wiem jak to robi StatSoft, ale zwykle jest to licencja on-site i nie
    płaci się za każdą licencję. Rejestrowanie to tylko zlieczanie ile kopi
    było rozpowszechnionych.

    > jesli dobrze mysle to fajnie bo za studentow placi uczelnia
    > ale czy kazda uczelnie stac na rozdawanie licencji na prawo i lewo?
    za licencję płaci uczelnia. licencja obejmuje prawo instalcji przez
    studentów.
    Nie na prawo i lewo, tylko dla swoich studentów.

    > czy kazdy student moze wziac kazdy program i sobie go legalnie uzywac w
    > domu? (oczywiscie do celow edukacyjnych)
    to zależy od licencji zakupionych przez uczelnię.
    na temat microsoftu więcej jest tutaj
    http://www.microsoft.com/poland/edukacja/uczelnie/de
    fault.htm
    800 USD na rok dla wydziału (kompuetery na wydziale, plus studenci do
    domu) to chyba nie jest kosmiczna kwota.
    na temat innego oprogramowania szukaj na stronie producenta.

    > ps poilkj przedstaw sie prosze, okazesz szacunek dla mnie i innych
    > grupowiczow, bo tak anonimowo jest niegrzecznie
    > i sorry, ze poszlo na priv

    Moje dane niczego nie zmieniają w tej dyskusji.
    Na potrzeby listy dyskusyjnych jestem poilkj.
    Co ci przyjdzie z tego jak ci powiem, ze jestem adam kowalski.