  • Data: 2013-02-14 15:15:11
    Temat: Re: Zameldowanie na pobyt stały
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 14 lutego 2013 10:19:07 UTC+1 użytkownik cte napisał:
    > I pytanie: jak powinno się taki miszmasz rozwiązać? Bo nawet nie wiem na
    >
    > jaki adres faktury teraz brać. Wolno na adres budowy?

    Powinienes sie zameldowac tam gdzie faktycznie mieszkasz;)
    Ale załóżmy ze pilnujesz budowy wiec tam z tego powodu mieszkasz- idz więc do urzedu
    i złóz na pismie wniosek że sie chcesz zameldowac na swojej budowie.
    Ew odmowy zażadaj na pismie- i się pewnie okaże że Cie zamelduja;)
    Ja mzameldowałem sie na budowie w momencie gdy fundamenty mi robili chyba(albo ciut
    później)