  • Data: 2013-02-15 14:34:26
    Temat: Re: Zameldowanie na pobyt stały
    Od: cte <c...@o...eu.com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-02-14 13:05, Andrzej Lawa pisze:
    > Albo żeby cegłówka na tym placu budowy ci na głowę podczas snu nie spadła.

    Na jakim placu budowy? Mam dom, nie mam jeszcze podłóg, schodów i
    balustrad oraz miejscami gniazdek i przełączników - więc nie chcę się do
    niego wprowadzać. Nie mam też drzwi wewnętrznych i ocieplenia z
    zewnątrz. Brak drzwi grozi czym? przeciągami?

    Ale żeby nie było że nie rozumiem: W trakcie prac ociepleniowych może mi
    na głowę spaść płyta styropianu albo klej z pacy. Albo wiadro z klejem.
    Rozumiem. Pytanie: gdzie był nadzór budowlany, dlaczego nie zarządził
    ewakuacji osiedla, kiedy ocieplano bloki? Dlaczego ludzie spali we
    własnych mieszkaniach nieświadomi, że może na nich spaść cegła w czasie snu?