  • Data: 2013-02-15 13:57:55
    Temat: Re: Zameldowanie na pobyt stały
    Od: cte <c...@o...eu.com> szukaj wiadomości tego autora

    > Znaczy Ty się nie zgodziłeś tam mieszkać i jesteś siłą
    > więziony, czy właściciel się nie zgodził i się włamałeś,
    > jak już ktoś pytał?

    Wersja że on mi po prostu pozwala mieszkać w zamian za pokrycie kosztów
    eksploatacyjnych i opłatę czynszu - bez żadnej umowy, kaucji, zobowiązań
    na piśmie - nie wchodzi w grę?
    Znaczy jak chcę pożyczyć od kumpla auto żeby pojechać na badanie do
    szpitala do innego miasta a on mi chce dać kluczyki to:
    1. Spisujemy umowę użyczenia (notarialnie)
    2. Powiadamiamy właściwy US (albo ja nie płacę za bilet PKP albo on ma
    paliwo zatankowane w formie darowizny - co do kropelki zużycia przecież
    nie uzgodnimy)
    o czym zapomniałem?