  • Data: 2004-04-18 20:00:50
    Temat: Re: Zameldowanie dziecka...
    Od: "Paweł vel - PABLO" <p...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jestes pewien, ze wysokosc oplat jest zwiazana z 'zameldowaniem',
    > a nie z iloscia osob faktycznie tam zamieszkujacych ?

    Jestem pewien, że wysokość opłat jest związana z ilością osób
    zamieszkujących, ale zameldowanych jest jedna i "nikt nie wie", że mieszkają
    dwie. Chyba to logiczne, że gdyby zadeklarować, że zamieszkują dwie osoby, to
    np. opłata za wodę wzrosłaby x2, a tak niby mieszka jedna osoba.
    Dlatego właśnie wolałbym zameldować dzieciaka pod "moim" adresem, bo tam nie
    ma większego znaczenia ilość osób (bo są wodomierze).

    I główną kwestią jest to, czy jakieś urzędy nie będą robić problemu z tego,
    że ojciec jest zameldowany z dzieckiem, a matka jest pod innym adresem
    zameldowana sama.

    Dodam jeszcze, żeby niebyło, że jestem jakiś oszust. Po prostu nie mogę żony
    zameldować u mnie bo stracilibyśmy mieszkanie, w którym teraz mieszkamy i w
    którym tylko moja żona jest lokatorem.
    A w moim mieszkaniu jest jeszcze zameldowana babcia (właściciel mieszkania),
    która sobie tam mieszka i oby jak najdłużej...