  • 21. Data: 2006-01-04 14:47:21
    Temat: Re: Zakupy + konsekwencje
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Ja Cie rozumiem, w takim wypadku kase oczywiscie bym oddal, lub zwrocil
    > uwage.
    > I owszem masz troche racji, ale tu nie ma mowy o skurwysynswie (choc po
    > przeczytaniu reszty odpowiedzi autora watku powoli zmieniam zdanie) bo
    > wszystko nastapilo nieswiadomie i obowiazkiem sprzedawcy bylo sprawdzenie
    > ceny i tyle

    piszac sk.... mam namysli cala postawe pytajacego a nie fakt sam
    nieswiadomego poinformowania o cenie.

    > Niee, o wprowadzeniu w blad mozemy mowic wtedy kiedy zostalo to zrobione
    > celowo.

    dlatego napisalem niumyslnie oszukal, gdy sie zorientowal mogl to naprawic
    a nie chce tego, chce sie za to dowiedziec czy poniesie konsekwencje.

    P.

  • 22. Data: 2006-01-04 14:48:44
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    Użytkownik "Kasia Radecka" <k...@z...org> napisał w wiadomości

    > Zauwazylem moja pomylce dopiero w domu. Dlatego mam teraz wyrzuty
    > sumienia - moze jednoczesnie czegos ten sprzedawca sie nauczy tzn.
    > weryfikowanie slowa klienta.

    a dlaczego sie nieskontaktowales by wszystko odkrecic?

    P.

  • 23. Data: 2006-01-04 15:14:42
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Przemek R... napisał(a):

    > a dlaczego sie nieskontaktowales by wszystko odkrecic?

    Zeby gosciowi nie narobic jeszcze wiecej klopotow np. szef sie dowie i
    koles poleci.

  • 24. Data: 2006-01-04 15:15:39
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Czapla napisał(a):

    > Jaka pralka? Jeśli to Candy to natychmiast im ją oddaj i jeszcze dopłać, żeby
    > chcieli przyjąć :)

    BOSCH 2062 :)

  • 25. Data: 2006-01-04 15:17:27
    Od: Kasia Radecka <k...@z...org>

    Kasia Radecka napisał(a):

    EOT

  • 26. Data: 2006-01-04 15:38:18
    Od: "Przemek R..." <p...@t...gazeta.pl>

    > Zeby gosciowi nie narobic jeszcze wiecej klopotow np. szef sie dowie i
    > koles poleci.

    sraly muchy, myslisz ze szef sieni dowie gdy ksiegowosc doniesie ze sklep
    musi dplacic 100 zl ?

    P.

  • 27. Data: 2006-01-04 16:41:26
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    "Przemek R..." wrote:

    > sraly muchy, myslisz ze szef sieni dowie gdy ksiegowosc doniesie ze sklep
    > musi dplacic 100 zl ?

    No ale jakby nie bylo, jak w sklepie nie wiedza po ile sprzedaja to jest
    juz ich wina.

    Z drugiej strony nie sadze, zeby cos doplacali. Bylem ostatnio w jakims
    tiviszopie i ogladalem telewizory po 2000 zlotych srednio. Gosc mi po
    krotkiej rozmowie chcial sprzedac tv nie za 2200 a za 1600, zrobilem
    zdumiona mine, ze tak drogo i zapytalem, czy jak przyjde jutro nie z
    karta a z gotowka, to cos jeszcze utarguje. Powiedzial, ze jak poloze
    kase na stol, to bedzie 1400..... No to jak koles moze z 2200 zjechac na
    1400 to przypuszczam,z e nei bedzie doplacal do tego ;]

    --
    Troche krytyki o rodzimej SF/F ................. http://tiny.pl/xdp4
    Grzedowicz, Grzedowicz, Grzedowicz :) .......... http://tiny.pl/xdp8

  • 28. Data: 2006-01-04 17:54:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Tomasz Pyra [###h...@s...spam.spam.###] napisał:

    > Sadze ze nie dosc, ze nie mogą Cię zmusić do zapłacenia wyższej
    cenie,
    > co Ty (mając fakturę) możesz kupić po tej niższej.

    Ja bym się posunął dalej w stwierdzeniu i uważam, że Kasia już nawet
    dokonała tego zakupu. Teraz sklep ma dostarczyć zamówiony przedmiot.

  • 29. Data: 2006-01-04 19:27:19
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Artur napisał:

    > Po prostu sprzedawca zaplaci za swoja wiare ze ludzie podaja cene z ich
    > cennika internetowego a nie z innego.

    A skad pewnosc ze sprzedawca (wczesniej bylo ze handlowiec) cokolwiek
    zaplaci? Moze ma pewne granice cenowe, w ktorych moze sprzedac towar i
    *zarobic* na nim? ma cene zakupu, ponizej ktorej nie moze zejsc i tyle.
    moze jest rozliczany z marzy i pensje ma wyplacana w zaleznosci od marzy?
    ceny internetowe i ceny polkowe sa w znakomitej wiekszosci przypadkow do
    negocjacji i prosze, nie robmy z tego handlowca ostatniej ofiary, ktora
    nie orientuje sie w cenach...

  • 30. Data: 2006-01-04 19:29:53
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik Hikikomori San napisał:

> [...]
    > kase na stol, to bedzie 1400..... No to jak koles moze z 2200 zjechac na
    > 1400 to przypuszczam,z e nei bedzie doplacal do tego ;]

    dokladnie. te sklepy maja takie marze, wiec maja z czego schodzic