  • 21. Data: 2011-09-12 09:45:37
    Temat: Re: Zakuli kobietę w kajdanki, bo zostawiła torbę
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 08:12:41 +0200, "qwerty" <q...@p...fm> said:

    > Użytkownik "Bydlę" napisał w wiadomości grup

    > Jakoś nie słyszałem o prawdziwych zamachach.

    I co świat z tym teraz zrobi?

    --
    Bydlę

  • 22. Data: 2011-09-12 09:45:49
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 10:56:26 +0200, zly <b...@N...fm> said:

    > I tę panią należy za nie ukarać, bo jako jedyna dała się złapać?

    Tak sądzisz? To OK.

    --
    Bydlę

  • 23. Data: 2011-09-12 09:46:37
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 09:39:01 +0200, "Henry(k)"
    <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> said:

    > No tak, zapomniałem o tym zdarzeniu w Łodzi. Ale kto wiatr sieje...

    Albo: trzeba ponosić konsekwencje swoich czynów.
    (to śmieszne, ale nawet tutaj nie spotyka się to ze zrozumieniem)

    --
    Bydlę

  • 24. Data: 2011-09-12 09:47:40
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 11:08:29 +0200, januszek <j...@p...irc.pl> said:

    > Jacek napisa?(a):

    > A jakieś konretne źródło to opisywanych wydażeń podasz?

    1. wydarzeń
    2. magiel - inaczej od razu byłby odsyłacz do wiadomości

    --
    Bydlę

  • 25. Data: 2011-09-12 10:51:39
    Od: Jacek <n...@g...com>

    Rzecz miała miejsce w Polsce a źródło wiadomości to TVP Info.
    Nie pamiętam w jakim mieście to się działo.
    Oburza mnie tylko durnota ludzi, którzy zamiast kazać kobiecie pokazać,
    co ma w walizce zakuwają ją w kajdanki i robią ewakuację.
    Nie wiem, może mają takie procedury, ale czy procedury mają nam zastąpić
    myślenie?
    Wpisanie w Google "ewakuacja lotniska bagaż" daje pokaźną listę takich
    przypadków.
    Jacek

  • 26. Data: 2011-09-12 11:06:30
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    Jacek napisa?(a):

    > Rzecz miała miejsce w Polsce a źródło wiadomości to TVP Info.
    > Nie pamiętam w jakim mieście to się działo.

    Na stronie mają wyszukiwarkę: http://www.tvp.info/ - poszukaj ;)

    j.

    --
    http://www.predkosczabija.pl/
    "Prędkość zabija. Włącz myślenie!"

  • 27. Data: 2011-09-12 11:13:24
    Od: Bydlę <p...@g...com>

    On 2011-09-12 12:51:39 +0200, Jacek <n...@g...com> said:

    > Rzecz miała miejsce w Polsce a źródło wiadomości to TVP Info.

    I TVP Info milczy na temat kajadanek i lotnisk.

    > Nie pamiętam w jakim mieście to się działo.

    Oczywiście.

    > Oburza mnie tylko durnota ludzi, którzy (...) robią ewakuację.

    Od niedawna na tej planecie?
    Bo od 10 lat coś się zmieniło w tej kwestii.
    ;>

    > Nie wiem, może mają takie procedury

    Ale oni to idioci, prawda?
    ;>

    > ają nam zastąpić myślenie?
    > Wpisanie w Google "ewakuacja lotniska bagaż" daje pokaźną listę takich
    > przypadków.

    Ale nie wywołuje to u ciebie żadnych refleksji?

    --
    Bydlę

  • 28. Data: 2011-09-12 11:28:32
    Od: Maruda <m...@n...com>

    W dniu 2011-09-12 13:13, Bydlę pisze:

    > Ale oni to idioci, prawda?
    > ;>

    Prawda.
    Ktoś, kto robi zamach bombowy, to stara się, aby bomby nie wykryto, aby
    zadziałała w najbardziej skuteczny sposób.
    Ktoś, kto w wyniku anonimowego telefonu albo na widok walizki bez
    trzymającej ją ręki wszczyna alarm i zarządza ewakuację jest idiotą.
    Powinien zapłacić za wszystkie wywołane szkody i straty.

    Proszę podać mi przykład uzasadnionego i niebezpodstawnego
    alarmu/ewakuacji po anonimowym tf o bombie, czy na widok bagażu bez
    właściciela.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 29. Data: 2011-09-12 11:47:53
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Mon, 12 Sep 2011 11:45:49 +0200, Bydlę napisał(a):

    > Tak sądzisz? To OK.

    W szkole nie nauczyli czym się różni zdanie pytające od oznajmującego jak
    widzę. Skupiali się widocznie na tym jak walczyć z terrorystami.
    --
    marcin

  • 30. Data: 2011-09-17 10:02:30
    Od: "jerzy.n" <j...@t...de>

    Użytkownik "Bydlę" <p...@g...com> napisał w wiadomości

    > Ale nie wywołuje to u ciebie żadnych refleksji?
    Refleksje rodzą sie dopiero jak taka kobitka rozpierdzieli połowę dworca lub
    lotniska , bo jakiś głupek nie zakuł biedulki w kajdany i nie zabezpieczył
    ładunku ...