  • 201. Data: 2024-04-08 10:02:50
    Temat: Re: Zakonnica orzecznikiem ZUS i ginekologiem [Rybnik - 100+ dni prosto z Das Onet]
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 09:10, J.F pisze:

    > Ale jakie oszustwo? Kazali wypełniac to wypełniała :-)
    >
    > A ze stosunków przedmałzenskich mogla sie wyspowiadac lub nie,
    > w ciązy juz ich chyba nie miala, to nie musiała :-)
    >
    > A ten kalendarzyk, tzn metoda - to nie jakies oszustwo?
    > Ze strony księzy .. no bo jesli stosunek dopuszcza sie tylko w celu
    > prokreacji ...

    A po menopauzie szklanka wody? :)

    Robert

  • 202. Data: 2024-04-08 10:07:00
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 00:42, Kviat pisze:

    > A jednak - jak sam piszesz - do kościoła chodzisz.
    > Jak ty to godzisz w swojej głowie?

    Kilkadziesiąt lat temu nauczyciel muzyki w podstawówce mówił nam, że do
    kościoła chodzi aby posłuchać organów. :)

    Robert

  • 203. Data: 2024-04-08 10:09:24
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 08:51, J.F pisze:

    > Odkąd mamy klauzule sumienia, to nie ma konfliktu.

    > A kibol to kto? Kibic klubu piłkarskiego?
    > Też nie ma zakazu :-)

    > Sędzia ma byc w todze :-)
    >
    > Ale ale - jak sedzia wstapi do zakonu, bo chyba moze ... a z urzedu
    > wyrzucic jej nie mozna ...

    Nawet jak naruszy godność urzędu?

    Robert

  • 204. Data: 2024-04-08 11:15:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Apr 2024 10:09:24 +0200, Robert Wańkowski wrote:

    > Nawet jak naruszy godność urzędu?

    No ale wstąpienie do zakonu trudno uznac za naruszenie godnosci urzędu

    ale skoro spacerowanie nago po sklepie nie naraża, to trudno aby zakon
    narażał.

    P.S. Cos mi chodzi po głowie, że są jakies zakony mniej zakonne, a
    bardziej otwarte dla "cywili" ... o,

    https://rycerzejp2.org/wielka-kapitula

    Czyż to nie brzmi dumnie?

    Ale czy taki sędzia może orzekac w sprawie obrazy uczuć religijnych ?
    :-)

    J.

  • 205. Data: 2024-04-08 11:16:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 8 Apr 2024 08:30:49 +0200, Tomasz Kaczanowski wrote:

    > a dlaczego nie pozwala - przecież wykryte wcześnie wady można leczyć
    > nawet podczas ciąży. Dzięki temu ilość zdrowych dzieci moze się
    > zwiększyć, a nie zmniejszyć. Więc jeśli zachodzą przesłanki, aby wykonać
    > takie badanie, to czemu nie?

    A jak doprowadzi do aborcji?

    J.

  • 206. Data: 2024-04-08 11:57:00
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@_wiadomo_.onet.pl>

    W dniu 08-04-2024 o 11:16, J.F napisał:

    > A jak doprowadzi do aborcji?

    Patrząc w ten sposób, kobieta nie powinna zachodzić w ciążę, bo przecież
    może jej przyjść do głowy, że doprowadzi do aborcji.

    --
    https://kaczus.ppa.pl

  • 207. Data: 2024-04-08 12:23:25
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 8 Apr 2024 08:09:14 +0200, Tomasz Kaczanowski napisał(a):

    > Tak, że opis ten pochodzi z dawnych czasów. Kolega, który zajmuje się
    > zawodowo historią, jako ciekawostkę powiedział tak na luźnych rozmowach
    > po pracy, że np te ilości wielkiej ilości lat. które żyli pierwsi
    > opisani ludzie w biblii to nie musi być do końca fejk, po prostu z
    > pewnych odkryć naukowych, wiemy, ze żydzi wtedy inaczej liczyli rok i to
    > było bliższe naszego miesiąca. Nalezy pamiętać, że przekaz był do osób
    > żyjących w czasach w których pisano.

    No i w sumie Biblię należy traktować równie poważnie jak mity greckie
    tudzież rzymskie, tyle że ludzie antyku nie mieli fiksacji na punkcie
    golizny i seksu.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    ubóstwie."
    autor nieznany

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 208. Data: 2024-04-08 12:26:56
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 08.04.2024 o 11:16, J.F pisze:

    > A jak doprowadzi do aborcji?

    Kobieta? Lekarz sumienie będzie miał czyste, chciał dobra dla dziecka.

    Robert

  • 209. Data: 2024-04-08 12:27:15
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 7 Apr 2024 18:31:43 +0200, Shrek napisał(a):

    > Poważnie w oficjalnej medycynie takie rzeczy gdzieś robią? Za to powinen
    > być sąd...

    Miałem kiedyś nieprzyjemność mieć lekarkę pierwszego konfliktu, która ma
    również praktykę prywatną, a w cenniku pozycję:
    Kolejne wizyty homeopatyczne o Od 150 zł +5 więcej

    https://www.znanylekarz.pl/lucyna-adamus/pediatra-le
    karz-rodzinny-homeopata/krakow

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com

    Nikołaj Gogol

    https://sites.google.com/view/gtracz

  • 210. Data: 2024-04-08 12:29:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Sun, 7 Apr 2024 21:14:08 +0200, Animka napisał(a):

    > A jak to krztusiec, który teraz panuje?

    Przecież jesteś przeciwniczką szczepień, a takich krztusiec nie tyka.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: gtracz64[NA]gmail.com