  • 1. Data: 2007-02-27 23:35:58
    Temat: Zakazane filmy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Witam
    Ostatnio na spotkaniu jeden ze znajomych oswiadczył ze teraz nie mozna juz
    w TV puszczac filmów takich jak Kloss, czy 4 pancerni.
    Myslałem ze mnie "wkreca" niemniej niestety potwierdziło to równiez kilku
    innych moich znajomych - niby powodem ma byc zakłamywanie historii w tych
    filmach?
    Prawda to, czy tez wszyscy ulegli tzw. urban legend?

    Tylko jednego w życiu żałuję: że nie jestem kimś innym.

  • 2. Data: 2007-02-27 23:45:15
    Temat: Re: Zakazane filmy
    Od: Goomich <g...@u...to.wp.pl>

    You have one message from: Budzik
    <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Prawda to, czy tez wszyscy ulegli tzw. urban legend?

    Legenda.
    Publiczna nie bedzie tego puszczać z powodu zakłamywamia, 4 pancernych
    kupiła, któraś z telewizji komercyjnych (chyba Cinemax) i sobie
    puszczają.

    Krzysztof Ferenc
    g...@w...pl UIN: 6750153

  • 3. Data: 2007-02-27 23:49:29
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Tue, 27 Feb 2007 23:35:58 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):

    > Prawda to, czy tez wszyscy ulegli tzw. urban legend?

    Półprawda. Puszczać można, ale TVP wykreśliła je ze swojej ramówki już na
    stałe :)

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 4. Data: 2007-02-28 04:39:36
    Od: "Maluch" <n...@m...pl>

    > Półprawda. Puszczać można, ale TVP wykreśliła je ze swojej ramówki już na
    > stałe :)

    Zmienił się prezes TVP, to może wskoczy znowu do ramówki :)
    --
    Maluch

  • 5. Data: 2007-02-28 07:05:25
    Od: "rezist.com" <r...@s...us>

    > Zmienił się prezes TVP, to może wskoczy znowu do ramówki :)

    Zmienil sie na gorszego :) A kasa z TVP ucieka... tylko patrzec az
    zaczna Ci inspektorzy po domach lazic w szukaniu niezarejestrowanych
    odbiornikow

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2007-02-28 07:40:20
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał

    > A kasa z TVP ucieka... tylko patrzec az zaczna Ci inspektorzy
    > po domach lazic w szukaniu niezarejestrowanych odbiornikow

    E, tam. Doliczą abonament tv do prądu, gazu i wody. Zapłacisz trzy
    razy a tvp i tak dostanie z tego tylko jakieś okrawki.

  • 7. Data: 2007-02-28 07:44:33
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości: news:Xns98E57AC86724goomichskrzynkapl@127.0.0.1
    użytkownik *Goomich* napisał(a):

    > Legenda.
    > Publiczna nie bedzie tego puszczać z powodu zakłamywamia, 4 pancernych
    > kupiła, któraś z telewizji komercyjnych (chyba Cinemax) i sobie
    > puszczają.

    Ci którzy traktują te filmy jako źródło wiedzy historycznej, choćby i
    zakłamanej są niespełna rozumu. Przecież to czystej wody fikcja
    literacka, w której Kloss mógł się spotkać z Darth Vaderem, a Szarik z
    Cywilem. Prawa do emisji "Stawki" i "Pancernych" kupiło Kino Polska.

    --
    Big Jack
    //////

  • 8. Data: 2007-02-28 07:52:12
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "rezist.com" <r...@s...us> napisał w wiadomości

    > tylko patrzec az
    > zaczna Ci inspektorzy po domach lazic w szukaniu niezarejestrowanych
    > odbiornikow

    lazic to oni sobie moga do woli i co najwyzej klamke wypoleruja :)

  • 9. Data: 2007-02-28 08:33:43
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Budzik napisał(a):

> [...]
    > w TV puszczac filmów takich jak Kloss, czy 4 pancerni.
    > Myslałem ze mnie "wkreca" niemniej niestety potwierdziło to równiez kilku

    MegaROTFL

    Twoi znajomi trzeźwi? ;)

    > - niby powodem ma byc zakłamywanie historii w tych
    > filmach?

    ROTFL

    To może od razu zdelegalizować Pszczółkę Maję - w końcu tam jest
    "zakłamywanie" biologii ;)

  • 10. Data: 2007-02-28 08:51:00
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail g...@u...to.wp.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Legenda.
    > Publiczna nie bedzie tego puszczać z powodu zakłamywamia

    ale jednak ziarenko prawdy jest, bo publiczna nie bedzie puszczac wlasnie z
    takich powodów? Pamietam taki film z Rutger Hauerem w którym wydarzenia
    działy sie po drugiej wojnie swiatowej, która to Nimcy wygrali. Tego pewnie
    tez nie mogliby puscic? ROTFL...

    "Kpić z filozofii to filozofować naprawdę."
    Blaise Pascal