  • 11. Data: 2006-04-24 15:52:21
    Temat: Re: Zakaz organizowania maratonu w srodku miasta
    Od: "Huckleberry" <n...@n...onet.pl>

    Użytkownik "alwik" <a...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:e2iluj$ovr$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > PS. Ludzie, jak nie chcecie odpowiedziec na MOJE pytanie tylko jakies INNE
    > to piszcie odpowiedzi w innym watku/grupie - nie bede ich musial czytac!

    Czy jest jakiś sposób na zakazanie udzielania głupich odpowiedzi na grupach
    dyskusyjnych? :>
    pozdrawiam

  • 12. Data: 2006-04-24 17:40:22
    Od: "Grzesiex" <s...@p...gazeta.pl>

    > Przejemniej biega się po terenach rekreacyjnych niż ulicach
    śródmiejskich. Można
    > zorganizować bieg np. wokół miasta. i już mamy bez problemu ileś tam
    tysięcy
    > wk.... ch mieszkańców mniej.

    Wiesz dla biegaczy to pewnie wszystko jedno no i pewnie masz rację że
    lepiej si.ę biega po terenach rekreacyjnych ale dla propagowanie idei
    sportu lepiej aby taki imprezy masowe odbywały się w mieście tak aby
    dziadkowi z wnuczkiem chciało się iść i mu pokazać jak ktoś biega. To
    tak jak koniec etapu wyścigu kolarskiego nigdy nie wypada gdzieś w
    szczerym polu gdzie jest kupe miejsca na zorganizowanie całego festynu
    tylko właśnie w centum miast. Dla niektórych oczywiście może to być
    uciążliwe ale czy nie warto czasem zrezygnować z samochodu i przejść
    się piechotą? Co innego gdy ma się chorego pasażera ale wtedy to już
    tylko głupota policjantów powoduje że ktoś taki nie może podjechać
    bezpiecznie na miejsce.

    --
    Grzesiex
    [PMS] Mondeo GHIA 2.0 zielone kombi

  • 13. Data: 2006-04-24 19:44:41
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *alwik* wypowiedziała te
    słowa:

    > Szanowni Panowie, jak juz macie do mnie jakies zarzuty to najpierw
    > czytajcie ze zrozumieniem - pytalem o mozliwosci prawne

    Jeśli chcesz to sobie możesz pozwać miasto, zażądać zakazu organizowania
    takich imprez w przyszłości.
    Możesz też w najbliższych wyborach głosować na któregoś ze smutnych
    kolesi, przy których we Wrocławiu nic nie będzie się działo. Na dziś
    mam(y?) szczęście mieszkać w mieście, gdzie dzieje się dużo i mogą nam
    tego tylko zazdrościć.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| http://olgierd.wordpress.com ||| JID:o...@j...org |||

  • 14. Data: 2006-04-24 20:20:04
    Od: Paweł Sakowski <p...@s...pl>

    Alwik wrote:
    > Czy istnieje jakas prawna mozliwosc oddolnej inicjatywy zakazujacej
    > organizacji maratonu przez srodek miasta? Czy mozna zebrac jakies podpisy,
    > zorganizowac referendum, itp itd. Jakie sa mozliwosci prawne?

    W najbliższych wyborach zagłosować na przeciwników maratonu. Wcześniej
    odwołać w referendum aktualne władze.

    A jeśli chodzi o działania z mniejszym rozmachem, to przekonać aktualne
    władze że maraton jest złym pomysłem. Techniki przekonywania są na tej
    grupie off-topic.

    -------------------+
    -------------------+

  • 15. Data: 2006-04-25 07:07:09
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

    > Jeśli chcesz to sobie możesz pozwać miasto, zażądać zakazu organizowania
    > takich imprez w przyszłości.

    Prosze o uscislenie - "pozwac miasto" rozumiem ze do sadu, na podstawie
    jakiego artykulu?
    "Zażadać zakazu" - w jaki sposób, w jakim, urzędzie, na podstawie jakiego
    prawa?
    W koncu to grupa prawna, a prawo wymaga precyzji, wiec o tę precyzje bym
    Ciebie prosił, z góry dzięki za uzupełnienie.

    Pozdrowienia
    Alwik

  • 16. Data: 2006-04-25 15:53:06
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *alwik* wypowiedziała te
    słowa:

    > Prosze o uscislenie - "pozwac miasto" rozumiem ze do sadu, na
    > podstawie jakiego artykulu?

    Bo ja wiem... może art. 415 kc, może 417(2) kc.

    > "Zażadać zakazu" - w jaki sposób, w jakim, urzędzie, na podstawie
    > jakiego prawa?

    Bo ja wiem... pasuje mi tu art. 189 kpc.

  • 17. Data: 2006-04-26 08:42:27
    Od: "alwik" <a...@o...pl>

    > Bo ja wiem... może art. 415 kc, może 417(2) kc.

    Jak nie wiesz to po co odpowiadasz na moje pytanie? Zeby zaistniec?

    Podany przez ciebie artykul mowi o dochodzeniu zadoscuczynienia za szkody -
    czy ja pytalem o to jak uzyskac odszkodowanie?
    Doslownie tragedia! - jak nie masz nic do powiedzenia zwiazanego z
    postawionym pytaniem to nie odpowiadaj!

    CZYNY NIEDOZWOLONE
    Art. 415. Kto z winy swej wyrządził drugiemu szkodę, obowiązany jest do jej
    naprawienia.
    Art. 416. Osoba prawna jest obowiązana do naprawienia szkody wyrządzonej z
    winy jej organu.
    Art. 417. § 1. Skarb Państwa ponosi odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną
    przez funkcjonariusza państwowego przy wykonywaniu powierzonej mu czynności.
    § 2. Funkcjonariuszami państwowymi w rozumieniu niniejszego tytułu są
    pracownicy organów władzy, administracji lub gospodarki państwowej. Za
    funkcjonariuszy państwowych uważa się również osoby działające na zlecenie
    tych organów, osoby powołane z wyboru, sędziów i prokuratorów oraz żołnierzy
    sił zbrojnych.

  • 18. Data: 2006-04-26 20:48:40
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Osoba przedstawiająca się jako *alwik* stuknęła w klawisze i oto co
    powstało:

    > Jak nie wiesz to po co odpowiadasz na moje pytanie? Zeby zaistniec?

    ROTFL Ty już zaistniałeś - przede wszystkim swoim pytaniem ;-)
    Mam rozumieć, że szkody wskutek organizacji maratonu nie poniosłeś? Więc
    na czym polega Twój problem?
    Teraz siedź w domu i nie wyściubiaj nosa bo świat jest taki straszny.

    --
    pozdrawiam serdecznie, Olgierd
    ||| JID:o...@j...org ||| listel: moj_nick (at) post (dot) pl |||

  • 19. Data: 2006-05-01 21:20:15
    Od: "Alwik" <a...@o...pl>

    > Więc
    > na czym polega Twój problem?

    To nawet nie przeczytales mojego pytania? Czy moze masz problemy z czytaniem
    ze zrozumieniem?
    Leż lepiej na tej podłodze i śmiej się dalej...

  • 20. Data: 2006-05-02 14:55:05
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    Świat wstrzymał oddech bo osoba znana jako *Alwik* wypowiedziała te
    słowa:

    > To nawet nie przeczytales mojego pytania? Czy moze masz problemy z
    > czytaniem ze zrozumieniem?

    Przeczytałem i zrozumiałem, że poniosłeś wskutek organizacji maratonu
    szkodę. Ale wychodzi na to, że jesteś po prostu niezadowolonym
    pieniaczem - ot tak sobie chcesz zlikwidować maraton, teraz ja Ci
    przeszkadzam. Żałosne.