    From: tomgrzes <t...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zakaz fotografowania - jeszcze raz
    Date: Tue, 11 Nov 2003 17:57:43 +0100
    Sender: t...@p...onet.pl@ud52.neoplus.adsl.tpnet.pl

    To że moża fotografowac wszystko co jest wystawione na widok publiczny
    to jest naturalne - tak mi sie wydaje, gdyz w polsce nie ma znaku
    zakazujacego fotografowania. Jesli znajdujesz sie w miejscu publicznym i
    z niego robisz zdjecia to wszystko OKi niewazne jaki masz zoom mozesz
    miec i 1600. Pewien czlowik na swijej stronie ciekawie opisuje i
    przedstaiwa prawo zakazu lecz to jest jego interpretacja najlepiej jak
    by wyjasnil to jakis radca prawny.
    Dreczy mnie pytane: "Co z fotografowaniem w galerii gdzie zaplacilem
    bilet, lub tam gdzie wstep jest wolny?"
    Pozdrawiam!