  • Data: 2003-11-12 14:41:09
    Temat: Re: Zakaz fotografowania - jeszcze raz
    Od: "Maras" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > proponowal bym jednak nie wydawanie takich sadow :) bo akurat w tym
    miejscy
    > mylisz sie i to bardzo, w polsce byl i nadal jest znak zakazu
    > fotografowania, wlasnieprobuje sobie przypomniec na czym smiesznym go
    > ostatnio widzialem, ale chyba nic z tego :( i zeby uprzedzic ewentualne
    > twierdzenia ;) byla to dosc nowa tabliczka, a nie jakas stara pordzewiala
    > zapomniana

    Właśnie, ostatnio taką widziałem na wejściu do Multikina. Ale po co to ? W
    końcu jest to miejsce publiczne - każdy może tam wejść. Nie piszę o sali
    kinowej, bo tam trzeba mieć bilety. Aha, na wejściu do pasarzu handlowego
    też to widziałem... bez sensu.
    Mój kolega kiedyś robił zdjęcia 'eksponatów' w sklepie, bo chciał
    skonsultować prezent weselny z żoną, która była za granicą. Sprzedawczyni z
    braku argumentów po prostu zasłoniła ciałem gablotę :-)))
    --
    Pozdrawiam,
    Maras