    From: "Tadeusz" <...@s...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Zadłużenie, a sprzedaż ziemi
    Date: Thu, 4 Dec 2008 10:16:36 +0100

    Użytkownik "KonKomp" <k...@k...pl> napisał w wiadomości
    news:gh4ahs$p0a$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    !!!!!!!!!!!!!!!

    > O tym wszystkim wiem, pisałem w skrócie, że ziemia będzie mnie kosztować
    > 30k + 6k spłata długu. Ale pytanie jest czy w jakikolwiek sposób,
    > ktokolwiek może się przyczepić o te dodatkowe 17k, które nie są już w
    > księdze wieczystej wpisane (6k jest w księdze - sprawdzałem).

    nie są TYLKO WPISANE czy w oóle nie są zabezpieczone tą ziemią ???
    IMHO sprawdź umowę tego kredytu/pożyczki...

    > Mi się wydaje, że nie, ale pewna pani notariusz powiedziala mi, że bank
    > może odemnie rządać spłaty tych 17k, gdy babka zostanie bez niczego
    > (ziemia za 30k to jej ostatnia nieruchomosc).

    a na jakiej podstawie do cholery, skoro te 17 tys nie jest zabezpieczone
    hipoteką na TEJ właśnie ziemi ????
    jak nie ma nieruchomości to niech ją zlicytują z ruchomości, zajmą pensję
    itp.

    albo najprościej niech spłaci z tych 30 tyś które dostanie od ciebie...

    --
    pozdrawiam
    Tadeusz