  • Data: 2008-12-04 09:58:20
    Temat: Re: Zadłużenie, a sprzedaż ziemi
    Od: KonKomp <k...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Tadeusz wrote:
    > a na jakiej podstawie do cholery, skoro te 17 tys nie jest zabezpieczone
    > hipoteką na TEJ właśnie ziemi ????
    > jak nie ma nieruchomości to niech ją zlicytują z ruchomości, zajmą
    > pensję itp.
    >
    > albo najprościej niech spłaci z tych 30 tyś które dostanie od ciebie...

    Nie jestem pewny czy to spłaci z tych 30 tysiecy. Pewnie ze bylo by
    najprosciej, ale ona jest dziwna i pewnie jak dostanie kase to od razu
    wyda ;-) A nie wiem czy ma jeszcze jakiekolwiek dobra ...

    No nic - rozumiem, ze jak nie ma wpisu w ksiedze wieczystej to nie ma
    podstaw prawnych do zabrania mi kupionej od niej ziemi i o to mi
    chodzilo. Tez mi sie tak wydawalo, ale wolalem spytac ;-)

    Dzieki i pozdrawiam
    Konki