  • 1. Data: 2003-05-28 09:51:41
    Temat: Zachowek
    Od: "Quidam" <q...@o...pl>

    Prawomocnym orzeczeniem sądu z początku 2003 r. nabyłem spadek po babci w
    całości na podstawie testamentu notarialnego. Na sprawie były obecne dzieci
    babci (moja mama i wujek), które zrzekły się prawa do spadku. Czy w takim
    razie mają one jeszcze prawo do zachowku ?

  • 2. Data: 2003-05-28 10:54:49
    Temat: Odp: Zachowek
    Od: "bubu" <j...@p...fm>

    Użytkownik Quidam <q...@o...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:bb21k6$6k9$...@a...news.tpi.pl...
> [...]
    takim
    > razie mają one jeszcze prawo do zachowku ?

    Jesteś jakiś niekumaty .
    Czy to tak na stałe ???

  • 3. Data: 2003-05-28 12:17:31
    Temat: Re: Zachowek
    Od: "weronika " <w...@N...gazeta.pl>

    Osoby, które zrzekły sie prawa do spadku, nie uzyskują także prawa do
    zachowku. Ale gdyby zatrzegły, że zrzeczenie sie nie dotyczy ich zstępnych,
    to ci zstępni mieliby prawo do zachowku.
    Weronika

  • 4. Data: 2003-05-28 12:20:36
    Od: "Quidam" <q...@o...pl>

    wedlug mnie nie maja juz prawa, bo skoro sie zrzekli to sa traktowani tak
    jak by nie zyli w chwili otwarcia spadku...jednak oni zaczynaja sie burzyc i
    straszyc mnie sadem....pytanie moje jest po to, abym uzyskal zalkowita
    pewnosc.