  • 1. Data: 2003-05-28 08:23:40
    Temat: Podanie kwoty zadłużenia
    Od: "Sebastian Murawski" <l...@g...pl>

    Mam problem takiej natury: Chcę od dłużnika (Państwowa instytucja)
    dowiedzieć się jakie zadłużenie ma w stosunku do mnie. Dzwonię więc do
    Księgowości a tam mi mówią że nic mi nie powiedzą bo dostały rozporządzenie
    od Sekretarza Generalnego, w którym jest napoisane że nie mogą podawać
    informacji na temat zadłużeń tyulko sam Sekretarz jest w mocy takiej
    informacji udzielić. W związku z tym chcę napisać do nich pismo żeby jednak
    wydębić kwotę jaką zalegają (nie chodzi tu o umowę o pracę tylko o
    cywilnoprawną). I w tym miejscu mam pytanie czy istnieją i jeśli tak to
    jakie akty prawne normujące takie postępowanie? Jeśli wiecie dokładnie
    ustawę i art to walcie? Ważne jest na jaką Ustawę lub Rozporządzenie mogę
    się powołać by wydali mi takie pismo o wysokości ich zobowiązania w stosunku
    do mojej osoby.

    Z góry serdeczne dzięki

    Sebastian Murawski

  • 2. Data: 2003-05-28 20:11:56
    Temat: Re: Podanie kwoty zadłużenia
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    A cóż to za zobowiązanie, że Ty nie wiesz, ile Ci są winni? Zazwyczaj, to
    wierzyciel się lepiej orientuje w wysokości wierzytelności.

  • 3. Data: 2003-05-28 21:59:15
    Od: "Sebastian Murawski" <l...@g...pl>

    Niejaki Robert Tomasik (r...@g...pl) w poście
    news:bb37g1$kh9$3@inews.gazeta.pl dał upust następującym swoim
    wypocinom:
    > A cóż to za zobowiązanie, że Ty nie wiesz, ile Ci są winni? Zazwyczaj,
    > to wierzyciel się lepiej orientuje w wysokości wierzytelności.

    Ja wiem ile są winni tylko chcę mieć na piśmie kwotę podaną przez dłużnika.

  • 4. Data: 2003-05-29 20:23:39
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    No to zażądaj potwierdzenia salda. Albo wezwij ich do potwierdzenia
    obliczonej przez Ciebie kwoty.