  • Data: 2005-07-22 13:20:25
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: badzio <b...@n...epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PablO napisał(a):
    > Oczywiście że nie sama z siebie ;]
    > Moja wina, nie napisałem że w związku z zaleganiem z opłatami.

    > Ja jestem tego świadom, że nie dotrzymuje przez to warunków umowy i
    > oczywiście wywiąże się ze swojego zobowiązania. Tylko jak ja ureguluje
    > swoje zaległości, to jak niby operator ureguluje swoje (teraz on się nie
    > wywiązuje z umowy)?
    Ale przeciez to jest naturalne... nie zaplaciles rachunkow. Operator nie
    moze Ci ufac (mozesz nabic rachunki i dalej nie placic) wiec blokuje Ci
    telefon. Ale nie rozwiazal z Toba umowy - musisz zatem placic abonament.
    Czyli cos za cos - Ty nie placisz, on Ci blokuje. Jak sie wywiazesz ze
    swoich zobowiazan, to operator sie wywiaze ze swoich. Koniec, kropka

    --
    Michal "badzio" Kijewski
    JID: badzio(at)chrome(dot)pl