  • Data: 2005-07-22 13:11:46
    Temat: Re: Zablokowanie telefonu i naliczanie abonamentu
    Od: PablO <n...@p...nie?> szukaj wiadomości tego autora

    SDD napisał:
    > Sama z siebie Ci blokuje telefon?

    Oczywiście że nie sama z siebie ;]
    Moja wina, nie napisałem że w związku z zaleganiem z opłatami.

    > i jeszcze wydaje Ci sie, ze operator powinien premiowac Twoje
    > nieplacenie wstrzymaniem naliczania abonamentu

    Ja jestem tego świadom, że nie dotrzymuje przez to warunków umowy i
    oczywiście wywiąże się ze swojego zobowiązania. Tylko jak ja ureguluje
    swoje zaległości, to jak niby operator ureguluje swoje (teraz on się nie
    wywiązuje z umowy)?

    No i druga sprawa, gdzie sobie mam o tym poczytać, skoro IDEA przy
    podpisywaniu umowy dała mi tylko regulamin promocji, który już jest
    nieważny?

    --
    message>body::after {
    content:"Pozdrawiam";