  • Data: 2019-03-15 01:58:19
    Temat: Re: Zabijanie
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2019-03-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
    > http://www.szlachetstal.pl/gluszacz-wodno-elektryczn
    y/

    > Niech zgadne - glowke zanurza sie w wodzie, a woda pod napieciem ?
    >
    > http://dromasz.pl/gluszacz-wodno-elektryczny/
    >
    > Swoja droga - ze BHP na to pozwala ... pracownik moze chyba reke
    > wsadzic.

    Jedna elektroda musi być na tym czymś co trzyma nogi, wiec o ile nie ma
    jednej łapy w tej wodzie a drugiej na podajniku to chyba powinno byc ok.
    Nb. 0.15A na sztukę a zaciekawiło mnie też podkreslenie "spawana płyta
    polipropylenowa".

    > Dziwne. Rozumialbym ze zle łamia wiersze rozne programy,
    > ze niezgodnie z regulami, ale ze sie zle czyta ...

    Trochę drażni. Mnie ktoś operniczył za dokłanie to samo i na tej właśnie
    grupie chyba z 15 czy nawet 20 lat temu i się oduczyłem.

    --
    Marcin