  • Data: 2019-03-15 10:38:56
    Temat: Re: Zabijanie
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:LMCiE.4013$4...@f...ams1...
    On 2019-03-14, J.F. <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    y/

    >Jedna elektroda musi być na tym czymś co trzyma nogi, wiec o ile nie
    >ma
    >jednej łapy w tej wodzie a drugiej na podajniku to chyba powinno byc
    >ok.

    Ale na tasmociagu jest jakis uchwyt, byloby chyba niewygodnie go
    izolowac, dokladac elektrode, zapezpieczac, zeby cala linia nie
    znalazla sie pod napieciem.

    Wydaje, ze uchwyt metalowy, podajnik uziemic, a tylko te wanne pod
    napieciem jest prostszym rozwiazaniem.
    Ale trzeba pilnowac, zeby ktos reki nie wsadzil.

    >Nb. 0.15A na sztukę a zaciekawiło mnie też podkreslenie "spawana
    >płyta
    >polipropylenowa".

    Moze istotne.

    J.