  • 101. Data: 2011-02-12 19:00:03
    Temat: Re: Za alimenty prawo jazdy?
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    > Umiesz czytać ze zrozumieniem?
    > Jeśli ukrywa dochody, to ukrywa też majątek. Tacy kombinatorzy na ogół nie
    > mają czegoś, co można by im zabrać i spieniężyć na spłaty ich zobowiązań.

    Kiedy ... jak słyszę, że komuś dom zlicytowali to wiem, że chodzi o przekręt
    a nie o to by gość utrzymywał swoje dziecko czy jakieś zadłużenie spłacił.

    > A obóz pracy (ciężkiej, nieprzyjemnej i przymusowej) ciągle jest
    > atrakcyjnym i skutecznym rozwiązaniem.

    Nie ma czegoś takego. Musiałbyś wprowadzić dla więźnia sankcję śmierci. A i
    tak nie uzyskałbyś efektu w postaci zysku z całego tego obozowania. Chyba,
    że jakiś oświęcim proponujesz. Ale to raczej nie znajdziesz poparcia.

  • 102. Data: 2011-02-12 19:04:33
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "boukun" <b...@n...pl>

    > Pod warunkiem, że mieliby z czego...

    Spoko, zadłużyliby się albo okradli kogoś obcego. :-)

  • 103. Data: 2011-02-13 02:19:04
    Od: to <t...@a...xyz>

    begin boukun

    > Żebyś cokolwiek rozumiał z tego, co się wokół ciebie dzieje...?

    Jaki jest związek Twojej odpowiedzi z moim pytaniem?

  • 104. Data: 2011-02-13 11:42:24
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-12 20:00, niusy.pl pisze:

    > Nie ma czegoś takego.

    Nie ma, bo socjaliści nam to załatwili. Najpierw socjalista (narodowy)
    Hitler to rozpropagował (bo wymyślono to już wcześniej), a potem
    socjaliści europejscy (czyli międzynarodowi) zabanowali.

    Na tzw. "resocjalizacji" kokosy robią rozmaitej maści wyrwigrosze
    ("psycholodzy"), którzy każą wypuścić zboczeńca, który później morduje
    (w tym momencie, zanim go złapią, za niego powinien pójść na stryczek
    psycholog, który się pod opinią podpisał, wszak jest sprawcą tego
    przestępstwa). Ech... szkoda gadać...

> [...]
    > A i tak nie uzyskałbyś efektu w postaci zysku z całego tego obozowania.
    > Chyba, że jakiś oświęcim proponujesz. Ale to raczej nie znajdziesz

    Kara śmierci, to marnotrawstwo. Przynajmniej narządy powinny pójść do
    odzysku. Ale tak, to tylko w Chinach pragmatycznie wprowadzono.

    Sprywatyzować więzienia! ;)
    Dlaczego podatnik ma dokładać do przestępców? Powinni sami na siebie
    zarobić. Na swoje papu, na pokojówki (klawiszy), na czynsz...
    Ewentualnie skazany może wybrać dobrowolne zejście (np. z głodu). Wszak
    jest "wolnym" człowiekiem. Jako osadzony ma tylko odbyć karę,
    zadośćuczynić, odpokutować itp.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 105. Data: 2011-02-13 15:15:28
    Od: "boukun" <b...@n...pl>

    > begin boukun

    > Jaki jest związek Twojej odpowiedzi z moim pytaniem?

    Myśl, intensywnie myśl...
    Co rozumiesz z sytuacji krótko przed stanem wojennym? Czy zdajesz sobie sprawę z
    tego, że stan wojenny został wprowadzony z inspiracj Geremka, by im się żyło
    zawsze lepiej jak Polakom?

    boukun

  • 106. Data: 2011-02-13 18:17:00
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

> [...]
    > człowiekiem. Jako osadzony ma tylko odbyć karę, zadośćuczynić, odpokutować

    A potem wyjdzie i Cię zarżnie bo tylko tego nauczył się w obozie.

  • 107. Data: 2011-02-14 06:32:59
    Od: Maruda <n...@c...pl>

    W dniu 2011-02-13 19:17, niusy.pl pisze:

    > A potem wyjdzie i Cię zarżnie bo tylko tego nauczył się w obozie.

    A obecne wiezienia, tj. sanatorium na koszt podatnika - w czym są lepsze?

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam. Ten Maruda.

  • 108. Data: 2011-02-14 08:01:53
    Od: "niusy.pl" <d...@n...pl.invalid>

    Użytkownik "Maruda" <n...@c...pl>

    > A obecne wiezienia, tj. sanatorium na koszt podatnika - w czym są lepsze?

    No właśnie w tym, że nie za wszelką cenę. Zauważ, że jak chodzi o te twoje
    pomysły to dla pewnych kategorii przestępstw wprowadza się np bransoletki. I
    może sobie pracować albo "zejść". Co więzienie więcej daje ?

  • 109. Data: 2011-02-14 16:44:56
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    boukun wrote:
    > Użytkownik "ML" <o...@g...pl> napisał w wiadomości

    > A to dlaczego ludzie wyjeżdzają milionami na zmywak do Londynu i na
    > Zachód? Praca godziwa była tylko w PRL-u, od 1989 roku rozkradli
    > polski majątek narodowy i zaorali wsztstkie zakłady pracy, w miejsce
    > tego postawiono blaszane łagry...

    nie żałujcie sobie boukun dziesiątkami milionów...

  • 110. Data: 2011-02-14 16:46:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    to wrote:
    > begin boukun

    > Na jakąś amnezje chyba cierpisz i nie pamiętasz jak Polska wyglądała w
    > stosunku do zachodu 20 lat temu, a jak wygląd a teraz. Ew. nigdy tam
    > nie byłeś i sobie fantazjujesz.

    jak czytam jego bzdety to sie dziwie że go jakiś sąd go skazał, przecież
    powinien przedstawić papiery od psychiatry i by mu mogli nagwizdać. :)