  • Data: 2018-09-08 09:08:45
    Temat: Re: ZUS
    Od: "Danusia" <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:5b927e3f$0$605$65785112@news.neostrada.pl...
    > Użytkownik "Danusia" napisał w wiadomości grup
    trzy-lata-kwoty-rachu
    > Ciekawe - link nie dziala. A klikniety przez googla - dziala.
    > https://www.rmf24.pl/fakty/polska/news-raport-przez-
    trzy-lata-kwoty-rachun
    > kow-w-polsce-wzrosly-o-61,nId,2626563
    > Wytez wzrok i znajdz roznice :-)
    > A, widze u Ciebie jest nid, a u mnie nLd.
    > Przepisywałas link czy slownik poprawil bledne slowo ?

    Przepisywałam, przepraszam moja wina.

    > No ale podali zrodlo.
    > Zmyslili sobie te firme, czy przeklamali wyniki ?
    > A moze tyle badajacym wyszlo ?
    > I mimo renomy nie zastanowili sie, czy taka roznica jest uzasadniona.
    > A moze efekt 500+ ? Zaczeli ludzie wydawac na zajecia dla dzieci, i wpada
    > w kategorie "rachunki" :-)
    > Bo faktycznie - te rachunkowe koszty zycia raczej nie wzrosly az o 60%.
    > Albo po prostu zle trafili w ankietowanych, i tak im wyszlo.
    > http://krd.pl/Centrum-prasowe/Raporty/2018/Koszty-zy
    cia-w-Polsce
    > https://krd.pl/Centrum-prasowe/Raporty/2015/Portfel-
    statystycznego-Polak
    > Na pierwszy rzut oka - dawniej bylo statystycznie 8 rachunkow, a teraz
    > jest 12, to wzrost calkiem uzasadniony :-)
    Z czynszu wyjęto wodę, śmieci i c.o.
    > Ale to byloby zbyt proste...
    > Ciekawe, bo jesli mnie pamiec nie myli, to prad nie podrozal o 65%.
    Nic nie podrożało o 65% tylko pozycje się rozmnożyły np. internet, kablówka
    i telefon.
    > Wiecej zuzywaja ?
    > No ale wyjatkowo pismaki wydaja sie niewinni.

    Nie poprostu to mistrz świata w fake news.
    Wystarczy dodać pozycje i wynika że ludzie "którym się wydawało" zarabiają
    po 6 tys lub więcej miesięcznie, a poszczególne pozycje są wyższe niż
    płatności w Warszawie, a przecież Warszawa to nie cała Polska.
    Ja jestem z Krakowa, tu opłaty też są wysokie, ale na pierwszy rzut oka są
    dwukrotnie niższe, w powiatowym mieście obok czyli w Wieliczce w stosunku do
    Krakowa są średnio jeszcze o 20% niższe.
    No ale przecież dane są od ludzi którym się wydawało -))).

    Pozdr