    From: "doom3" <d...@o...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...
    Date: Mon, 16 Nov 2009 23:27:20 +0100

    Użytkownik "doom3" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:hdsj1o$i2h$1@news2.ipartners.pl...

    > Powiedz to im:
    >
    > http://www.allegro.pl/listing/search.php?buy=1&categ
    ory=19892&from_showcat=1&order=pd&string=ixtreme

    > Do pudla wszystkich ?

    > A co z mozliwoscia zrobienia kopii oryginalnego "programu" do ktorego
    > posiadam prawo nazwijmy go "wlasnosci" ?

    Druga sprawa: konsola jest moja wlasnoscia, nigdzie nie podpisuje umowy na
    to, ze mam ja uzywac zgodnie z jakims jej przeznaczeniem, moge rownie dobrze
    zrobic z niej doniczke, wycieraczke lub przerobic na magnetowid... w kazdym
    przypadku strace gwarancje, to oczywiste.

    Jedyna umowa jaka mnie wiaze to chyba zasadniczo... umowa cywilna
    kupna-sprzedazy zawarta ze sprzedawca konsolki.
    Co innego umowy licencyjne kolejnych to oryginalnych gier... ale tu wlasnie
    rodzi sie pytanie... bo przeciez w roznych czasopismach byla poruszana
    kwestii legalnosci kopii na wlasny uzytek...

    --
    doom3