eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoXbox360, problem banowania konsol a polskie realia... › [ot] O polskich znakach (było: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...)
  • Data: 2009-11-16 22:57:24
    Temat: [ot] O polskich znakach (było: Xbox360, problem banowania konsol a polskie realia...)
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    doom3 pisze:
    > Problemy natury psychicznej, znaków nic nie zjada, zbyt długo wysiadywałem
    > przy oprogramowaniu itp - głównie angielskojęzycznym... ciężka sprawa się
    > przestawić na PL "ogonki".

    Dziwne. Pisanie bez jest bardzo skomplikowane. Kiedyś, jak pisałem
    esesmany przez Kadu, to nieraz wręcz omyłkowo mi wychodziły ogonki.

    > Nie sądziłem, że pisanie bez znaków PL może być szkodliwe dla innych...

    Ano jest. Człowiek się uczy pisania wzrokowo i przez ćwiczenia. Czytając
    i pisząc ciągle niepoprawnie, utrwala sobie niepoprawne formy. Do tego
    przestaje odróżniać niektóre wyrazy i źle je interpretuje. W jednym z
    listów pisałeś ,,do pudla'' a ja się zastanawiałem przez chwilę, skąd Ci
    pies wyskoczył.

    > PS. Powyzsze zdania pisalem 10 razy dluzej oraz wydawalo mi sie jakby ktos
    > mi lamal palce :)

    A ja Twoje teksty czytam 10 razy dłużej próbując odszyfrować o co
    chodzi. A do tego powoduje to u mnie, opisane wyżej, zobojętnienie na
    błędne formy.

    No nic, trudno... Odfiltruję Cię i już. Napisałem to jednak, bo nie
    jesteś jedyną (choć na szczęście coraz mniej takich przypadków) osobą
    piszącą niepoprawnie. Możliwe, że część osób nie zdaje sobie sprawy
    czemu to jest szkodliwe.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek