eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoWzrost napięcia w sieci elektr. i spalenie monitora › Re: Wzrost napięcia w sieci elektr. i spalenie monitora
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.tpinternet.pl!atlantis.news
    .tpi.pl!news.tpi.pl!not-for-mail
    From: Dzejes <h...@h...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wzrost napięcia w sieci elektr. i spalenie monitora
    Date: Mon, 18 Jul 2005 15:05:36 +0200
    Organization: tp.internet - http://www.tpi.pl/
    Lines: 42
    Message-ID: <1...@s...ogorek.pl>
    References: <d4e1e$42dacac1$3eb3302e$29090@news.chello.pl> <dbfkcv$4vu$1@news.wp.pl>
    <c4596$42db6295$3eb3302e$18807@news.chello.pl>
    Reply-To: h...@h...pl
    NNTP-Posting-Host: duh206.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: atlantis.news.tpi.pl 1121691869 7502 83.22.15.206 (18 Jul 2005 13:04:29 GMT)
    X-Complaints-To: u...@t...pl
    NNTP-Posting-Date: Mon, 18 Jul 2005 13:04:29 +0000 (UTC)
    User-Agent: 40tude_Dialog/2.0.15.1pl
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:313369
    [ ukryj nagłówki ]

    Dnia pieknego Mon, 18 Jul 2005 10:04:44 +0200, Wojtek Szweicer po napisaniu
    ponizszych slow zapadl(a) na ciezka chorobe przenoszona droga kropelkowa:

    > Chodzi mi o to, jak udowodnić, że tyle było?
    > w.

    Ciezka sprawa. Zeznania swiadka mozna podwazyc ocena sprawnosci aparatury
    pomiarowej. W Sadzie pracownik ZE zezna, ze "zgodnie ze wskazaniami
    urzadzen wyjsciowych napiecie bylo prawidlowe". Cytuje autentyczne zeznania
    z podobnej sprawy, na ktorej bylem. Sprawa roznila sie tym, ze spiecie
    wywolala galaz, ktora zerwala przewod zerujacy (nie jestem pewien, technika
    i ja to nie jest dobrana para). W kazdym razie biegly (ktory juz sporzadzil
    opinie i zeznawal w sprawie) jednoznacznie orzekl, ze niemozliwe jest, by
    napiecie bylo prawidlowe.
    Dodam jeszcze, ze w polowie czerwca mialem osobiscie "przyjemnosc" miec
    sprawe z ZE. U matki w domu zaczelo spadac napiecie. Nagle gasl caly dom0.
    Czasem spadek byl mniejszy i wszystko jedynie "migotalo".
    Po dwoch dniach takiej "dyskoteki" matka zadzwonila do ZE. Przyjmujacy
    zgloszenie przyjal. Efekt zerowy. Nastepnego dnia analogicznie. Trzeciego
    dnia : tak samo, dodatkowo pan zasugerowal, ze wina moze lezec po stronie
    instalacji domu, bo "oni u siebie wszystko sprawdzili"(podstawowa
    diagnostyka znajomego elektryka wad nie wykazala) i zasugerowal, ze ekipa
    moze przyjechac, no ale jesli uszkodzenie nie bedzie po stronie ZE, to
    matka placi za dojazd i usuciecie usterki.
    Kolejny telefon (ok. 15.00):
    "-Witam! Dzwonie z ul.XXXX nr X. Na wstepie informuje, iz rozmowa ta jest
    rejestrowana. Po raz czwarty w ciagu ostatnich trzech dnia zglaszam
    usterke.....bla....bla....bla.....Rozumiem, ze od tego momentu ZE ponosi
    wszelka odpowiedzialnosc za uszkodzenia spowodowane wadliwym dzialaniem
    instalacji elektrycznej, zarowno nalezacej do infrastruktury domu, jak i
    bedacej wlasnoscia ZE."
    Przed 18.00 tego samego dnia prad wylaczono na ok. godzine. Do teraz (
    ponad miesiac) nawet nie mrugnie ;)
    Takze walcz o swoje, bo niestety pomimo prywatyzacji w temacie "Obsluga
    klienta" nic sie tam nie zmienilo.


    --
    Some of them want to use you
    Some of them want to get used by you
    Some of them want to abuse you
    Some of them want to be abused.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1