  • 1. Data: 2007-10-10 11:17:42
    Temat: Wzór umowy
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    Witam.

    Mam zamiar darować siostrze swój stary samochód. Gdzie znajdę wzór
    umowy? Jak wygląda sprawa podatku?

    Pozdrawiam. Agaton

  • 2. Data: 2007-10-10 12:56:00
    Temat: Re: Wzór umowy
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Agaton porozsypywal nastepujace haczki:
    > Mam zamiar darować siostrze swój stary samochód. Gdzie znajdę wzór
    > umowy?

    W internecie

    > Jak wygląda sprawa podatku?

    Normalnie. Zalezy jaki to samochod. Archiwum tej grupy,
    pl.misc.samochody oraz pl.soc.prawo.podatki

    --
    badzio

  • 3. Data: 2007-10-10 17:35:10
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    badzio pisze:
    > Patrze, patrze a tu Agaton porozsypywal nastepujace haczki:
    >
    > W internecie

    > Normalnie. Zalezy jaki to samochod. Archiwum tej grupy,
    > pl.misc.samochody oraz pl.soc.prawo.podatki

    Serdecznie dziękuję. Bardzo mi pomogłeś. Mam nadzieję, że jeżeli
    będziesz potrzebował pomocy również tak szybko ją dostaniesz. I, że ta
    odpowiedź będzie równie dogłębna i wyczerpująca temat.

    Agayton

  • 4. Data: 2007-10-10 17:54:33
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    Agaton w <news:fej2fv$5nu$1@news.wp.pl>:

    > Serdecznie dziękuję. Bardzo mi pomogłeś.

    A nie pomógł?

    Czy wpisanie w googlu "umowa darowizny pojazdu" przerasta twoje możliwości?

    A wpisanie "podatek od spadków i darowizn"?

    [ciach reszta łajzotoku]

    --
    Tomasz Nycz
    [priv-->>X-Email]

  • 5. Data: 2007-10-10 18:45:29
    Od: Agaton <gigsa@USUN_wp.pl>

    'Tom N' pisze:

    > A nie pomógł?

    Czy możesz wskazać miejsce gdzie napisałem, że nie pomógł? Przecież mu
    podziękowałem: "Serdecznie dziękuję. Bardzo mi pomogłeś."

    Agaton

    Ps. Napisanie maila typu szukaj a znajdziesz wymaga tyle samo energii co
    napisanie jest na xxx.xxx.xxx.
    A jeżeli się nie wie to może nic nie pisać?

  • 6. Data: 2007-10-11 06:11:34
    Od: badzio <b...@n...epf.pl>

    Patrze, patrze a tu Agaton porozsypywal nastepujace haczki:
    > Ps. Napisanie maila typu szukaj a znajdziesz wymaga tyle samo energii co
    > napisanie jest na xxx.xxx.xxx.

    Tyle ze mam prawo nie pamietac adresow wszystkich serwerow z roznymi
    wzorami dokumentu. Wiec:
    1) Moge poswiecic 1min na poszukanie tego dla Ciebie + 1min na napisanie
    Ci gdzie jest
    2) Moge poswiecic 1min na napisanie Ci gdzie/jak znalezc, 1min na
    znalezienie poswiecisz Ty.
    Podobnie z darowizna. Tez mam prawo nie pamietac progow do jakich nie
    placi sie podatku ale bylem na tyle mily ze napisalem Ci gdzie to
    znalezc ('czasowosc' jak wyzej). Poza tym - niestety nie jestem wrozka i
    nie wiem jaka wartosc ma Twoj samochod. A od tego zalezy sprawa podatku.
    Odpowiadajac na Twojego posta zalozylem ze nie wiesz iz istnieje cos
    takiego jak google oraz ze mozna przeszukiwac archiwum grup dyskusyjnych
    - gdybys to wiedzial, to zamiast pisac pierwszego posta, sam bys znalazl
    potrzebne informacje a na grupe bys napisal z konkretnym juz problemem.

    > A jeżeli się nie wie to może nic nie pisać?

    Jesli sie nie wie jak zadawac pytania (brak informacji o wartosci
    pojazdu i o tym czy siostra miala juz od Ciebie jakies darowizny) to
    moze ich nie zadawac?

    --
    badzio