  • Data: 2006-02-04 15:36:16
    Temat: Re: Wywóz śmieci - obowiązkowy przymus???
    Od: "jano1" <j...@e...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ..nie trzeba było płacić comiesięcznego haraczu
    podobnie jest z kanalizą.Mam własne szambo (na prywatnej posesji) i
    uważam,że to moja sprawa, kto, gdzie i za ile mi wywozi te fekalia.W grę
    wchodzi również cena usługi. To problem wywożącego,jeśli zrzuci w innym
    miejscu niż oczyszczalnia. Okazuje się inaczej.Gmina założyła spółkę z firmą
    wodno-ściekową nakazując wykonanie (kosztowneg) przyłącza do ich kolektora
    ściekowego i jeśli nie podam danych, kto odbiera, straszą pismami
    urzędowymi, że przyjmą, że to ja naruszam przepisy o ochronie środowiska.
    Ot, taki "dobrowolny przymus" korzystania z usług Urzędu gminy.Czy mają
    rację, a przedewszystkim,czy mogą nałożyć karę za nie podporządkowanie się?