  • 1. Data: 2012-01-02 20:08:33
    Temat: Wystawiona faktur, zapłacona ale usługa niezrealizowana
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Witam,
    jak można dochodzić roszczenia z tytułu niezrealizowanej usługi od
    przedsiębiorcy, który wystawił fakturę zaliczkową, otrzymał zapłatę, ale
    przez ponad 1,5 roku nie wywiązał się z umowy (nic nie zrobił)?
    Właściwie, to najlepsze byłoby odzyskanie wpłaconej kwoty, tylko jak do tego
    zmusić nierzetelnego przedsiębiorcę?

    Umowa między osobą fizyczną prowadzącą działalność na własny rachunek
    (wykonawca), a wspólnota mieszkaniową?

    --
    Arek

  • 2. Data: 2012-01-02 20:18:20
    Od: 'Tom N' <n...@2...dyndns.org.invalid>

    Arek w <news:4f020ec1$1@news.home.net.pl>:

    > jak można dochodzić roszczenia z tytułu niezrealizowanej usługi od
    > przedsiębiorcy, który wystawił fakturę zaliczkową, otrzymał zapłatę, ale
    > przez ponad 1,5 roku nie wywiązał się z umowy (nic nie zrobił)?

    W sądzie

    > Właściwie, to najlepsze byłoby odzyskanie wpłaconej kwoty, tylko jak do tego
    > zmusić nierzetelnego przedsiębiorcę?

    Skoro *zmusić*, to znaczy, że wszystkie prawne kroki już podjąłeś i okazały
    się nieskuteczne i teraz pytasz o kontakt do "Saszy" -- chyba nie na ten
    adres napisałeś...

    --
    T.

  • 3. Data: 2012-01-02 20:21:08
    Od: "Arek" <a...@o...pl>

    Użytkownik "'Tom N'" <n...@2...dyndns.org.invalid> napisał w
    wiadomości news:120102.211820.psp.376@int.dyndns.org.invalid...

    > W sądzie

    Rozumiem, że sprawa cywilna? Ja może być długotrwała i kosztowna?

    > Skoro *zmusić*, to znaczy, że wszystkie prawne kroki już podjąłeś i
    > okazały
    > się nieskuteczne i teraz pytasz o kontakt do "Saszy" -- chyba nie na ten
    > adres napisałeś...

    Zmusić w sensie dprowadzić (zgodnie z prawem) do odzyskania pieniędzy.
    Przepraszam za słówko :)

    --
    Arek