    From: Bogdan <w...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Wyrzuciłem byłą dziewczynę z domu i mam problem z OC :)
    Date: Mon, 27 Aug 2007 15:53:55 +0200

    Katanka pisze:
    > Nie wiem co robić, pomóżcie :(
    >
    > Jestem właścicielem autka w 10%, a moja była dziewczyna ma 90%. Nie mieszka
    > u mnie już pół roku, gdy ją wywaliłem z domu, jednak to ja opłacałem OC
    > (było na mnie, gdyż miałem większe zniżki). OC jest do 9 września 2007
    > opłacone w PZU. Nie chcę płacić więcej tego OC, gdyż jak ona walnie autem (a
    > jeździ bardzo źle), to potrącą z mojego i będę miał po zniżkasz na swoje
    > auto. No ale PZU powiedziało, że trzeba udać się do nich we dwoje i tylko
    > dwie osoby mogą wypowiedzieć to OC. Ja nie mogę nie zapałcić, gdyż umowa
> [...]

    Zapłacić za najkrótszy okres za jaki się da i nie dać jej dowodu
    opłacenia składki :)
    Czy może poruszać sie pojazdem bez dowodu ubezpieczenia ?

    Zaproponowac jej odkupienie ubezpieczenia na warunkach na jakich chcesz.
    Czy ona może zawrzeć nowe bez Twojego podpisu ?

    Zauważ, że jej bardziej na tym powinno zależeć niż Tobie. W koncu to ona
    porusza się tym autem. A gdybyś po 9 wrzesnia Policja dowiedziała się,
    że ona porusza się autem bez dowodu ubezpieczenia ?

    Nie wiem tylko czy moze sama podejśc do ubezpieczyciela i pobrać kopie
    dowodu wpłaty, może nie może, a może da się to zastrzec.

    Moim zdaniem na dłuższą metę stoisz na lepszej pozycji :)

    Bogdan