  • Data: 2007-08-28 10:12:59
    Temat: Re: Wyrzuciłem byłą dziewczynę z domu i mam problem z OC :)
    Od: "szerszen" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Katanka" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:fasi5e$mb2$1@nemesis.news.tpi.pl...

    cos o czym juz ktos wspominal, co roku dostajesz przeciez nowy papierek w
    ktorym zawarte jest od kiedy do kiedy wazne jest ubezpieczenie, takze
    placisz ubezpieczenie w ratach, papierek odbierasz, a jej go oczywiscie
    nie dajesz, wtedy ona ma zablokowany samochod, bo nie moze jezdzic bez oc,
    a ty masz czas albo na jej zmiekniecie, albo kroki sadowe, jesli jest
    przypadkiem ac to oczywiscie go nie oplacasz