  • Data: 2007-08-27 17:09:06
    Temat: Re: Wyrzuciłem byłą dziewczynę z domu i mam problem z OC :)
    Od: "zenek" <d...@d...dd> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Katanka" < > napisał w wiadomości
    > Co robić ? Jak wybrnąć z tej sytuacji ? Powiedzcie bo mnie szlag trafia
    > gdy wiem że bezradny jestem :)

    Hej !

    Tak mi przyszły 2 możliwości , inne niż przedpiśców.

    Po pierwsze - jeśli to taka dziewczyna z jajem to może warto by wrócic do
    niej ? Uboczny problem samochodu rozwiązałby się njiejako przy okazji ;)

    Po drugie - jeśli nie chcesz powrotu białogłowy - mógłbyś zainteresować się
    Waszym autem i zacząć nim jeździć po prostu, parkując w sobie znanyjm
    miwjscu. Masz do tego prawo, mam wrażenie, a może dotarłoby do dziewczyny
    ,że polubowne załatwienie sprawy jest lepsze.

    Pozdro
    zenek