  • Data: 2007-08-27 15:49:09
    Temat: Re: Wyrzuciłem byłą dziewczynę z domu i mam problem z OC :)
    Od: Tony <m...@g...com.zamiast4e.daj2> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Sun, 26 Aug 2007 20:47:23 +0200, Katanka napisał(a):

    > Jak jestem mało przezorny powiedziała, to mam płacic OC w jej samochodzie (w
    > 90% jej).

    Rozumiem, że masz jakoś udokumentowane te procenty?

    Ktoś tu wspomniał o karze za nieopłacone OC. Rozumiem, że umowa jest
    automatycznie przedłużana. Przy wpłacie kolejnej raty brak tejże wpłaty nie
    powoduje AFAIK braku ubezpieczenia. Być może tak samo jest przy takiej
    płatności? Ubezpieczenie jest, tylko wpłaty nie ma, co jest obwarowane
    odsetkami i jakimiś karami?

    Poza tym czy nie jest tak że niezależnie od tego co się wydarzy w związku z
    tym autem, Ty ponosisz odpowiedzialność finansową w wysokości 10%?

    Ja na dobry początek pomyślałbym o takiej drodze: dajesz jej znać, że
    konsultowałeś się z prawnikiem i że w momencie gdy ona odmawia zerwania
    umowy (wspólnej wizyty w PZU) to Ty nie poniesiesz konsekwencji
    nieopłacenia składki. Ewentualnie w najgorszym wypadku poniesiesz 10%
    wszelkich kosztów. Po czym jak najszybciej wyślij jej polecony z taką
    informacją, taki z potwierdzeniem odbioru. Dobrze by było, aby także jakaś
    kancelaria prawna lub notarialna w Twoim imieniu także wysłała taki list.

    Jeśli nie będzie chciało jej się drążyć sprawy, to powinna ulec.

    Heh, a zna Twój pseudonim w usenecie? ;>

    Pozdrawiam
    Tony