  • 1. Data: 2010-01-08 12:29:29
    Temat: Wyrobienie paszportu
    Od: zlotawy <z...@g...com>

    Witam,
    mieszkam na codzien w Warszawie, zameldowany jestem w bylym
    bialskopodlaskim. Czy zeby wyrobic paszport musze jechac do Białej
    Podlaskiej czy jednak daloby sie to zalatwic w Warszawie?

    Pozdrawiam
    Wojtek

  • 2. Data: 2010-01-08 12:36:34
    Temat: Re: Wyrobienie paszportu
    Od: Paweł <b...@m...com>

    Użytkownik "zlotawy" <z...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]
    > bialskopodlaskim. Czy zeby wyrobic paszport musze jechac do Białej
    > Podlaskiej czy jednak daloby sie to zalatwic w Warszawie?

    Urzędowo:
    Nie ma Cię w Warszawie.
    Nie mieszkasz.

    Gdybyś mieszkał to byś się zameldował.
    Niczegu tu nie załatwisz.

    --
    Paweł

  • 3. Data: 2010-01-08 12:38:56
    Od: zlotawy <z...@g...com>

    On 8 Sty, 13:36, Paweł <b...@m...com> wrote:

    > Urz dowo:
    > Nie ma Ci w Warszawie.
    > Nie mieszkasz.
    >
    > Gdyby mieszka to by si zameldowa .
    > Niczegu tu nie za atwisz.

    no tak.. ale nie mozna do jakiegos Super Centralnego Biura
    Paszportowego pojsc? :)

    Wojtek

  • 4. Data: 2010-01-08 15:24:12
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 8 Sty, 13:38, zlotawy <z...@g...com> wrote:

    > no tak.. ale nie mozna do jakiegos Super Centralnego Biura
    > Paszportowego pojsc? :)
    >
    > Wojtek

    Mozna. Jest w Bialej Podlaskiej.

  • 5. Data: 2010-01-08 15:36:00
    Od: "tg" <a...@b...cpl>

    > mieszkam na codzien w Warszawie, zameldowany jestem w bylym
    > bialskopodlaskim. Czy zeby wyrobic paszport musze jechac do Białej
    > Podlaskiej czy jednak daloby sie to zalatwic w Warszawie?

    daloby, zacznij od zameldowania sie tam gdzie mieszkasz

  • 6. Data: 2010-01-08 15:37:39
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    zlotawy napisal:
    > no tak.. ale nie mozna do jakiegos Super Centralnego Biura
    > Paszportowego pojsc? :)

    Nie. I ciesze sie, ze nie ma. Jak w roku 1987 odmowiono
    mi wydania paszportu, a po odwolaniu w WUSW tez, to
    odwolywalem sie do Warszawy i tam chwycilo. Niestety,
    trzeba bylo jechac po odbior do Centralnej Skladnicy
    Paszportowej. I ten peerelowski wymysl byl bardzo
    niefajny...
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek